„Strateginio investuotojo atėjimas iš Skandinavijos neabejotinai sustiprino įmonę ir suteikė galimybę dar aktyviau plėtoti inovacijas. Tačiau tai nebuvo vienintelis naujojo investuotojo pranašumas. Norvegai taip pat į įmonę atsinešė savo kontaktus užsienio rinkose“, – sakė „Fauga“ generalinis direktorius Gintaras Kandroška.
Šių metų pradžioje skelbta, kad Norvegijos įmonė „Byggleverandorene“ už neatskleidžiamą sumą įsigijo 50 proc. „Faugos“ akcijų. Pernai „Faugą“ atestavo ir sertifikavo Norvegijos langų ir durų asociacija.
„Mus išgelbėjo tai, kad staigiai perorientavome gamybą ir pakeitėme vietos rinką eksportu. Išauginome langų ir stiklo paketų eksportą į Skandinavijos šalis. Tai leido kompensuoti praradimus vietos rinkoje“, – sakė G.Kandroška.
Anksčiau „Fauga“ eksportuodavo tik nedidelę dalį savo produkcijos, daugiausia jos keliaudavo į Latviją ir Estiją. Dabar į užsienį išvežama apie 40 proc. įmonės gaminių. Pagrindinė rinka – Skandinavija, kur šiemet eskportuota 18 proc. visos pagaminamos produkcijos.
Dalis gaminių keliauja ir į Vokietiją, Beniliukso šalis. Šiek tiek parduodama Latvijoje ir Estijoje. Likusi dalis produkcijos realizuojama Lietuvoje.