Vis dėlto jis pripažino, kad įmonę buvo galima gelbėti ir atskira biudžeto eilute, rašo „Verslo žinios“.
„Jeigu būčiau žinojęs apie „flyLAL“ blogėjančią finansinę padėtį, būčiau pasiūlęs pakeisti kai kuriuos teisės aktus, kurie būtų leidę įteisinti nacionalinio vežėjo statusą, ir tuo pagrindu būtų buvę galima sudaryti atskirą biudžeto finansinę programą, ji, manau, būtų leidusi padėti išspręsti „lyLAL“ problemas. Vadinasi, „flyLAL“ būtų galėjusi tikėtis finansinės paramos“, – sakė A.Butkevičius.
Jis tikino, kad apie prastą skrydžių bendrovės padėtį sužinojo tik pernai metų viduryje.
Kovo 10 dieną interviu „Verslo žinioms“ buvęs ministras porino, kad esminis „flyLAL Group“ vadovų prašymas buvo sumažinti mokesčius būtent šiai bendrovei.
„Mes to daryti negalėjome, mokesčius būtume turėję mažinti ir visiems kitiems vežėjams. Be to, ir pagal ES teisę negalima mokesčių mažinti tik vienai įmonei. Kita vertus, vien mokesčių mažinimas „flyLAL“ nebūtų išgelbėjęs. Man atėjus į susisiekimo ministrus, jų skolos Vilniaus oro uostui siekė apie 80 mln. Lt, o oro uosto metinės pajamos yra 105 mln. Lt“, – aiškino A.Butkevičius.
„flyLAL“ veiklą sustabdė šių metų pradžioje, įmonei iškelta bankroto byla.