„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Galimas „Aprangos“ pirkinys – prekių ženklas „Vero Moda“

Šiemet per 9 mėnesius pelningai dirbausi „Aprangos“ grupė ketina didinti savo prekių ženklų portfelį, tačiau neatskleidžia, ar tokie sandoriai įvyks dar šiemet.

Portalo eversus.lt duomenimis, bendrovės portfelį netrukus gali papildyti prekių ženklas „Vero Moda“ – bendrovė yra sukirtusi rankomis su bendra Lietuvos ir Danijos įmone „Danbalt International“ dėl prekių ženklų „Vero Moda“ ir „Only“ įsigijimo.

„Šio klausimo nekomentuosiu“, – apie galimą sandorį tepasakė „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

Jis teigė negalintis tiksliai pasakyti, kada įvyks prekių ženklų įsigijimo sandoriai, nes tai priklauso ir nuo Konkurencijos tarybos, rašo eversus.lt.

Moteriškų drabužių parduotuves „Vero Moda“ Vilniuje ir Kaune valdanti įmonė „Danbalt International“ į klausimą dėl drabužių ženklų pardavimo atsakė panašiai: „Šiuo klausimu neturime ką pasakyti.“

R.Perveneckas apie naujų prekių ženklų įsigijimą pranešė dar šių metų rugsėjo 30 dieną, kai „Aprangos“ vadovybė susitiko su investuotojais.

„Kada tie įsigijimai įvyks, negaliu pasakyti, nes tai yra procesas: užtrunka, kol mes patys apsisprendžiame, tada pasirenkame partnerius. Mes taip pat turime kreiptis leidimo į Konkurencijos tarybą“, – sakė R.Perveneckas.

„Aprangos“ strategija, pasak jo, yra turėti augančių tarptautinių prekių ženklų, gerai dirbančių visose svarbiausiose rinkose.

Dabar „Aprangos“ grupė turi apie 200 prekių ženklų. Bendrovė 2009 metų pabaigoje ir 2010 metais uždarė kai kurias neefektyviai dirbančias parduotuves, tačiau neatsisakė nė vieno valdomo prekių ženklo.

„Danbalt International“ savo 2009 metų finansinėje ataskaitoje nurodė, kad jos pagrindinė veikla yra mažmeninė prekyba avalyne ir drabužiais. Pastarosios, eversus.lt duomenimis, bendrovė jau atsisakė argumentuodama, kad prekyba drabužiais turi užsiimti drabužių pardavėjai.

„Danbalt International“ pasilieka prekybą batais savo valdomose parduotuvėse „Danija“, „Este“, „FanClub“. Bendrovė savo pranešime nurodė, kad 2009 metais atidarė dvi naujas parduotuves Vilniuje ir Šiauliuose, o uždarė dvi Kaune ir vieną Utenoje. Šiemet ji planavo atidaryti vieną parduotuvę ir sukurti 5 naujas darbo vietas.

Prognozuota, kad pardavimas 2010 metais, palyginti su 2009-aisiais, sumažės 15 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs