Garsus investuotojas Markas Mobiusas galėtų investuoti Šiaurės Korėjoje, jeigu būtų tokių galimybių

Garsus investuotojas Markas Mobiusas „būtinai“ susidomėtų investicijomis Šiaurės Korėjoje, jeigu būtų galimybių investuoti šioje šalyje, pareiškė jis interviu CNBC.
M.Mobiusas
M.Mobiusas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šių metų balandį įvyko istorinis Šiaurės Korėjos lyderio Kim Jong Uno ir Pietų Korėjos prezidento Moon Jae-ino susitikimas, kuriame šalys paskelbė apie pradedamas derybas dėl taikos susitarimo ir sutarė siekti visiškos pusiasalio denuklearizacijos.

Praėjusį savaitgalį Šiaurės Korėja paskelbė, jog „imasi techninių priemonių“, rengdamasi išmontuoti savo branduolinių bandymų poligoną.

O birželio 12 dieną planuojama surengti JAV prezidento Donaldo Trumpo ir Kim Jong Uno susitikimą Singapūre.

Pietų Korėja ir Šiaurės Korėja yra „puikus derinys“, mano M. Mobiusas.

„Pietų Korėja turi technologijų, žinių ir patirties, taip pat gamybos pajėgumų, o Šiaurės Korėja turi išteklių“, – pareiškė jis.

M. Mobiusas įsitikinęs, kad Pietų Korėjos ir Šiaurės Korėjos susivienijimas įvyks „dar mūsų gyvenimo laikotarpiu“

Nors šių valstybių susivienijimas brangiai kainuos, šis žingsnis „ilgalaikiu požiūriu bus labai, labai palankus“, mano jis.

„Atsižvelgiant į šį derinį, tie, kas bus Šiaurės Korėjoje pačioje pradžioje, pasieks labai aukštų rezultatų“, – pareiškė 81 metų amžiaus investuotojas.

M. Mobiusas daugiau kaip 40 metų specializavosi investicijų į besivystančias rinkas srityje. Beveik tris dešimtmečius jis vadovavo investicijų fondo „Franklin Templeton Investments“ besivystančių rinkų grupei ir šių metų sausį pasitraukė iš pareigų. Geriausiais savo karjeros metais jis valdė turtą, kurio vertė viršijo 60 mlrd. JAV dolerių.

uzsienioverslas@bns.lt, +370 5 205 8514 – Užsienio verslo naujienų skyrius

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis