1. Kainų dugnas
„Kai sąskaitos už mobiliuosius telefonus siekia tiek, kiek kainuoja keli puodeliai kavos, bendrovės nebegalės išlikti siūlydamos tik mažesnę kainą. Klientams tai rūpi vis mažiau. Lietuvos rinkoje jau matėme kainų dugną. Dabar kainos po truputį kyla. Tikiu, kad ši tendencija tęsis."
2. Valstybės tarnybos liūnas
Harvardo universiteto lyderystės programos lektorius Marty Linsky:
„Labai dažnai žmonės į valstybės tarnybą eina ieškodami saugumo – gera alga, sunku būti atleistam, geros pensijos. Tai traukia žmones, kurie labai bijo rizikuoti. Būtent todėl viešajame sektoriuje lyderystės tiek mažai. Visas biurokratinis valstybės mechanizmas sukurtas taip, kad asmeninė iniciatyva ir lyderystė būtų slopinami."
3. Išmoktos pamokos
„Verslumas, kurio lietuviams šiek tiek trūksta, yra žydų kraujyje. Jie niekada nenusimena ir nenusivilia, jei pradėtas verslas nepasisekė. Jie imasi kito ir nesėkmės visai nebijo. Niekas nedaro tokių didelių tragedijų, kokios kartais daromos Lietuvoje."
4. Meilės istorija
Bendrovės „Sportland LT“ vadovas Vladas Korsakovas:
„Jei pinigai plaukia į užsienio rinkas, o mūsų rinkoje jų nelieka, tai iš ko remti sportą? Lietuva yra maža šalis. Pažiūrėkite, maža šalis Šveicarija žaidžia pasaulio futbolo čempionato aštuntfinalyje. Taip yra todėl, kad ten visuomenės požiūris visai kitoks.
Pirkdamas tradicinėse parduotuvėse tu gauni atmosferą, patarimus, bendravimą, gali pačiupinėti prekę, gauti malonumą dalyvaudamas organizuojamuose renginiuose. Pirkimas internetu yra kaip masturbacija, bet kai du žmonės susipažįsta, kalbasi, įsimyli, malonumas yra visai kitoks."
5. Vilniaus bankrotas
Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Valdas Klimantavičius:
„Vilnių kamuoja likvidumo problema. Esame patiniame defolte. Nesugebame subalansuoti pajamų ir išlaidų. Sąskaitoje yra minus 26 milijonai. Tai bus pirmas defoltinis sostinės atvejis Europoje."
6. Neįveikiami biurokratai
Skrydžių bendrovės „Turkish Airlines“ Lietuvos padalinio vadovas Hassanas Serkanas Binyaras:
„Pernai atidarėme mūsų atstovybę Liuksemburge. Tai užtruko mažiau nei mėnesį. Oficialaus bendrovės laiško pakako užregistruoti įmonę. Lietuvoje valdininkams nepatiko vienas tokio laiško sakinys ir man teko prašyti, kad „Turkish Airlines“ valdyba jį pataisytų. Tai užtruko tris mėnesius, o visas registravimo procesas Lietuvoje – apie keturis mėnesius.
Neįregistravę įmonės negalėjome išsinuomoti patalpų, įsivesti telefono, atsidaryti įmonės sąskaitos. Spręsti biurokratines problemas Lietuvoje yra sudėtinga, net jei tu atstovauji tokio dydžio bendrovei kaip „Turkish Airlines“, kurios metinė apyvarta daugiau nei 10 milijardų dolerių. Tai Lietuvos biudžetą primenanti suma.“
7. Tiksli prognozė
Transporto bendrovės „Mečys“ ir smulkiųjų vežėjų asociacijos vadovas Mečislovas Atroškevičius:
„Šios sankcijos Rusijoje pasijus po pusmečio. Dabar dar bus naudojamos sukauptos atsargos. Neabejotinai kainos kils. Apie Naujuosius metus Rusijoje prasidės didžiausia krizė. Rusas visą gyvenimą buvo alkanas, bet kai jam tai atsibosta, jis ima šakes ir eina ant tų šakių kelti valdžios."
8. Praleista proga patylėti
Tuometinė Valstybinio turizmo departamento vadovė Raimonda Balnienė po „Go Planet Travel" bankroto:
„Negalime remtis tik paskalomis. Per ketverius metus buvo tik keliolika bankrotų. Dabar mušti departamentą tikrai nereikia. Mes gauname ir padėkų, kad sugrąžinome žmones, bet apie tai niekas nerašo."
9. Rusiška ruletė
Žirgų augintojas Virginijus Pliuskys:
„Žirgininkystės verslas panašus į rusišką ruletę. Ar žirgas bus sėkmingas, nežino niekas. Vien tam, kad kumelė atvestų kumeliuką, reikia 11 mėnesių. Jaunas žirgas mokytis pradeda ketverių metų. Jis suauga tik 7–8 metų. Jei norime patikimo žirgo, kuris galėtų dalyvauti varžybose, turime laukti nuo 12 iki 16 metų. Geras žirgas gyvena ir 30, ir 40 metų.
Manau, kad žirgas turi išsilaikyti pats. Lietuvoje yra dalis žirgų, kuriuos šelpia valstybė. Ir nesvarbu, kad nėra pinigų pensijoms, šią prabangą valstybė sau leidžia. Dabar nėra nė vieno lietuviško žirgo, kuris galėtų peršokti 1,6 metro. Įdėti milijonai. Manau, kad už tuos 30 milijonų litų būtų galima vieną žirgą nupirkti tam, kad atstovautų Lietuvai."
10. Geriau būti nesuprastam, negu nepastebėtam
„Pakeisti vartotojo elgesio niekas negali. Net žmona vyro elgesio pakeisti negali. Daryti įtaką elgesiui įmanoma, tačiau labai nedidelę.
Vartotojas renkasi vieną ar kitą prekės ženklą todėl, kad jį myli arba nemyli. O myli vartotojas tai, kas jam suteikia teigiamų emocijų, jį stebina ir džiugina.
Drąsios idėjos todėl ir yra drąsios, kad susijusios su įvairiomis rizikomis. Aš pats esu linkęs labiau matyti galimybes, o ne galimus pavojus."