„Vienas kitas konteineris produkcijos į Kiniją išvažiuoja, tačiau mūsų produkcijos srautas į šią šalį tikrai nėra aktyvus. Kinijos rinka yra išlepinta ir perpildyta, visas pasaulis čia nori būti, o tai nėra taip lengva. Bet mes atrandame savo klientus ir nedideliais žingsniukais judame pirmyn“, – BNS sakė Vilkyškių pieninės vadovas Gintaras Bertašius.
Jo teigimu, pieninė šiuo metu į Kiniją veža mocarelos sūrį, ateityje kinams ketinama pasiūlyti sausus, daugiausiai išrūgų produktus.
„Čia visi darbai dar laukia, tačiau šiems produktams Kinijos rinkoje vietos yra. Reikia pripažinti, kad Azijoje kaip ir arabų šalyse viskas vyksta labai lėtai, tačiau savo planų mes neatsisakome“, – tvirtino G.Bertašius.
Vilkyškių pieninės konsoliduoti pardavimai sausio–gegužės mėnesiais, palyginti su tuo pačiu 2017-ųjų laikotarpiu, sumenko 17 proc. iki 38,1 mln. eurų, o gegužę išliko tokios pat, kaip pernai, – 9,55 mln. eurų.
Anot G.Bertašiaus, po vangių pardavimų pirmąjį ketvirtį, kurį lėmė kainų sumažėjimas eksporto rinkose, antrąjį ketvirtį grupės pardavimai atsigauna.
„Viskas vyksta pagal planą, antrąjį ketvirtį grupės pajamos turėtų būti maždaug tokios pačios kaip pernai. Šiuo metu tendencijos yra geros, rinka po truputį kyla“, – sakė G.Bertašius.
Pasak jo, didžiausią įtaką grupės veiklos rezultatams turi importo rinkos, nes pardavimai šalies vidaus rinkoje sudaro apie penktadalį apyvartos.
„Vidaus rinkoje jei ir yra pokyčių, jie daugiau yra susiję su rinkos dalies pasikeitimu. Tačiau žiūrint į mūsų bendrus pardavimus, šie pokyčiai nėra reikšmingi“, – teigė G.Bertašius.
Vilkyškių pieninės grupę sudaro pagrindinė bendrovė Vilkyškių pieninė ir jos antrinės įmonės „Modest“, Kelmės pieninė ir „Pieno logistika“.
Bendrovės akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.