Spaudos konferencijoje jis aiškino, jog dabartinės Kasko ir privalomos transporto priemonių atsakomybės draudimo kainos yra per mažos. Dėl šios priežasties, pasak K.Motiejūno, mažėjantį pasirašomų sutarčių skaičių draudimo bendrovės mėgins kompensuoti didindamos kainas.
Tačiau prognozuoti, kiek kainos augs jis nesiryžo. „Prognozuoti sunku, priklauso nuo rinkos dalyvių elgesio, – tikino jis, – mūsų įmonė tiesiog atsargiai ir protingai vertins riziką, paslaugų kainos bus saugios ir protingos, kad galėtume užtikrinti aukštą aptarnavimo lygį.“
Vidutinis lietuvis per metus draudimui išleidžia du trečdalius to, ką išleidžia vidutinis latvis ar estas.K.Motiejūnas pastebėjo, kad 2009 metai draudikams atnešė ne kokias tendencijas. Per keturis šių metų mėnesius draudimo įmokų suma sumažėjo 12 procentų, o sudarytų sutarčių skaičius smuko 10 procentų.
Vis dėlto, konferencijoje dalyvavę draudikai pastebėjo, jog Lietuvos rinka turi nemažą potencialą augti. Pasak K.Motiejūno, vidutinis lietuvis per metus draudimui išleidžia du trečdalius to, ką išleidžia vidutinis latvis ar estas.
Kaip sakė „Gjensidige Baltic“ valdybos pirmininkė Dacė Brumziedė, Latvijoje ir Estijoje, kartu sudėjus, gyvena apie 3,5 mln. žmonių. Tai – tik 7 proc. daugiau nei Lietuvoje. „Tačiau Lietuvoje pasirašoma 70 proc. mažiau draudimo įmokų sutarčių“, – sakė D.Brumziedė.
Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige Baltic“ – didžiausios Norvegijoje ne gyvybės draudimo bendrovės „Gjensidige“ dukterinė įmonė Baltijos šalyse. „Gjensidige Baltic“ Lietuvoje teikia visas ne gyvybės draudimo paslaugas.
Praėjusiais metais „Gjensidige Baltic“, įsigydama draudimo bendrovę „RESO Europa“, sustiprino savo pozicijas Lietuvoje. Susiliejus dviems bendrovėms, „Gjensidige Baltic“ Lietuvoje užimama šalies draudimo rinkos dalis išaugo daugiau nei du kartus. 2009 m. sausio-balandžio mėn. ji sudarė 6,3 procento.