„Lūkesčiai, jog kitąmet iš privatizavimo gausime 3–3,5 mlrd. eurų, yra pagrįsti ir tikroviški“, – pareiškė Stergios Pitsiorlas agentūrai „Bloomberg“.
Anot jo, dalies turto privatizavimas bus užbaigtas labai greitai – apytikriai per kitus šešis mėnesius.
2015 metų gruodį Graikija ketina pasirašyti susitarimą su Frankfurto oro uosto operatore „Fraport“ dėl 14 regioninių oro uostų koncesijos.
„Galime būti tuo tikri. Nesu optimistas, esu realistas“, – pareiškė jis.
Be kita ko, 2015 metų gruodį Graikija ketina pasirašyti susitarimą su Frankfurto oro uosto operatore „Fraport“ dėl 14 regioninių oro uostų koncesijos.
Oro uostai „Fraport“ bus perleisti iki 2016 metų vasaros turizmo sezono pradžios, pareiškė S. Pitsiorlas.
Be to, ne vėliau gruodžio pradžios fondas tikisi sulaukti pasiūlymų dėl Pirėjo uosto įsigijimo, pažymėjo jis ir pridūrė, kad uosto pardavimo procesas turėtų būti užbaigtas kitų metų pirmąjį ketvirtį.
Pasiūlymai dėl Salonikų uosto įsigijimo turėtų būti pateikti kovo mėnesį ir „visą procesą galėsime užbaigti iki kitų metų vasaros“.
Pasak HRADF vadovo, galimi pirkėjai jau išreiškė susidomėjimą įmone „Trainose“, kuri valdo Graikijos geležinkelių infrastruktūrą ir taip pat teikia krovinių bei keleivių gabenimo paslaugas, ir remonto įmone „Rosco“. Abi įmones tikimasi parduoti 2016 metų pirmąjį pusmetį.
Dujų skirstymo įmonės „Desfa“ privatizavimas turėtų būti užbaigtas iki metų pabaigos arba „vėliausiai 2016 metų pradžioje“.
Pagal Graikijos ir kreditorių susitarimą Atėnai per trejus pagalbos programos galiojimo metus turi privatizuoti turto už 50 mlrd. eurų.