UAB „Interneto partneris“ valdomas portalas „Greitai.lt“ pinigų už neįvykusius skrydžius grąžinimo keleiviams procesą pradėjo pirmoje balandžio mėn. pusėje. Klientams lėšos sugrąžintos buvo per kiek daugiau nei dvi savaites. Pinigai grąžinti visiems pirkėjams, kurių situacija atitiko AB „FlyLAL – Lithuanian Airlines“ numatytus reikalavimus, teigiama pranešime spaudai.
„Pinigus keleiviams grąžinti pavyko todėl, kad pirmuosius žingsnius atlikome vos sužinoję apie „FlyLAL“ veiklos nutraukimą. Veikdami operatyviai bei laiku ėmęsi visų reikalingų techninių ir organizacinių priemonių, sugebėjome užtikrinti, kad kuo daugiau mūsų klientų galėtų išvengti nuostolių, kilusių dėl vežėjo įsipareigojimų nevykdymo“, – sakė „Greitai.lt“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Galina Krasovskaja.
Anot jos, pinigų grąžinimo terminas iki balandžio mėnesio užtruko dėl sudėtingų derinimo procedūrų su „FlyLAL-Lithuanian Airlines“ administracija .
„Šiuo metu dar turime klientų, kurie yra užpildę prašymus bendrovei „FlyLAL“ dėl pinigų grąžinimo, tačiau dabar viskas priklauso nuo pastarosios. Jei išnagrinėjus dokumentus, prašymai bus patvirtinti, tuomet pirkėjai lėšas atgaus, jei ne – turintys kantrybės turės ieškoti kitų kelių. Mes padarėme viską, ką galėjome“, – pažymi G. Krasovskaja.