„KVJU lėšomis finansuojama krantinės prie Kiaulės Nugaros salos statyba gali kainuoti apie 100-150 mln. litų. Dar reikės pagilinti laivų įplaukos kanalą, sumontuoti naują navigacijos įrangą, sutvirtinti salos krantus. Visos direkcijos išlaidos gali siekti apie 200 mln. litų“, – interviu „Lietuvos rytui“sakė E.Gentvilas.
Anot jo, jog KVJU ir „Klaipėdos naftos“ sutartyje nurodyta, kad ji įsigalios tiktai tuomet, kai Vyriausybė apsispręs dėl investicijų į SGD terminalą kompensavimo tvarkos.
„Vienas į Klaipėdos uostą atplaukęs dujovežis sumokės daugiau kaip 500 tūkst. litų rinkliavos. Jeigu per metus apsilankys 8 dideli dujovežiai, galėsime surinkti 4,1 mln. litų. Kitas pajamų šaltinis – “Klaipėdos naftos„ mokesčiai už SGD terminalo krantinės naudojimą. Jie pakeis žemės nuomos mokestį“, – skaičiavo E.Gentvilas.
Projektas įžiebė aštrias diskusijas tarp uosto direkcijos ir „Klaipėdos naftos“.
„Šitaip remdami vieną bendrovę galime nužudyti kitą“, – sakė E.Gentvilas.
Uosto vadovas pastebėjo, kad SGD terminalu bus galima naudotis ir esamomis sąlygomis, tačiau išplatinus įplaukos kanalą, laivybos sąlygos pagerėtų – dujovežiai galėtų įplaukti į uostą pučiant ir stipresniam vėjui. Anot E.Gentvilo, dėl SGDprojekto, šioks toks uosto „stabtelėjimas“ bus: „Tačiau kol kas jis nėra pražūtingas. Jeigu investicijos į SGD terminalą bus kompensuotos, uostas nepražus“.