04 05 /19:10

Gyventojai dvi valandas negalėjo atsiskaityti „Swedbank“ kortelėmis: bankas skelbia, kad nesklandumai pašalinti

Penktadienio pavakarę gyventojai buvo susidūrę su problemomis norėdami už pirkinius ar paslaugas atsiskaityti „Swedbank“ kortelėmis. Bankas pranešė, kad po dviejų valandų techninius nesklandumus pašalino.
Pranešimas parduotuvėje
Pranešimas parduotuvėje / 15min nuotr.

Į 15min apie 17.30 kreipėsi skaitytoja Jurgita, kuri tvirtino, kad parduotuvėse klientai negali atsiskaityti „Swedbank“ kortelėmis, o šie sutrikimai trunka apie valandą.

„Pinigų nusiimti galima, o mokėti kortele negalima – ir čia visur: vaistinėje, kepyklėlėje. O kadangi gali nusiimti pinigų, tai prie bankomato eilė dabar“, – sakė viename iš Kauno prekybos centrų apsilankiusi skaitytoja.

„Swedbank Lietuvoje“ atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė 15min patvirtino, kad nuo 17 valandos atsiskaitant kortelėmis dalyje prekybos ir paslaugų vietų visoje Lietuvoje buvo fiksuoti sutrikimai. Pasak jos, sutrikimai galimi ir ne „Swedbank bankomatuose.

Apie 19 valandą bankas pranešė, kad problema išspręsta.

„Techniniai nesklandumai atstatyti. Banko paslaugos veikia įprastai. Atsiprašome klientų už patirtus nepatogumus“, – teigė D.Taučkėlaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos