Gyventojai per „Juodojo penktadienio“ savaitę internetu išleido beveik 50 mln. eurų

„Swedbank“ duomenimis, šių metų „Juodojo penktadienio“ išpardavimų dieną, lapkričio 25 d. gyventojai, apsipirkdami Lietuvos interneto parduotuvėse, išleido daugiau kaip 9 mln. eurų. Palyginus su praėjusių metų „Juoduoju penktadieniu“, interneto parduotuvėse išleista suma išaugo 21 proc., o vidutinė vieno apsipirkimo suma padidėjo maždaug dešimtadaliu, praneša bankas.
Išpardavimas prekybos centre
Išpardavimas prekybos centre / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Šiais metais gyventojai buvo linkę naudotis pardavėjų pasiūlymais ir aktyviai apsipirkinėjo internetu ištisą „Juodojo penktadienio“ savaitę. Per visą praėjusią savaitę nuo lapkričio 21 iki 27 d. gyventojų išlaidos apsiperkant internetu sudarė daugiau kaip 49 mln. eurų ir buvo apie 23 proc. didesnės nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Palyginti su praėjusiais metais, išaugo ne tik bendra apsipirkimų suma, bet ir atliktų atsiskaitymų skaičius“, – sako Deimantas Trumpickas, „Swedbank“ Lėšų valdymo pardavimų palaikymo departamento direktorius.

Kaip rodo „Swedbank“ duomenys, šįmet per „Juodąjį penktadienį“ klientai atliko apie 163 tūkst. mokėjimų už internetu įsigytas prekes, o per visą savaitę buvo atlikta beveik 1 mln. mokėjimų už interneto pirkinius. Tad šiais metais mokėjimų skaičius už internetu įsigytas prekes buvo apie 11-13 proc. didesnis, palyginti su ankstesniais metais.

Pasak D.Trumpicko, išaugęs mokėjimų skaičius rodo, kad gyventojai buvo linkę įsigyti daugiau pirkinių nei praėjusiais metais, ir bendram išlaidų sumos augimui įtakos turėjo ne tik aukšta infliacija.

„Panašu, kad gyventojai turi laisvų finansinių lėšų ir kol kas stipriai neriboja savo išlaidų ne pirmojo būtinumo prekėms. Tokią išvadą leidžia daryti ir maždaug dešimtadaliu padidėjusi vieno apsipirkimo internete suma. Taip pat galime daryti prielaidą, kad išlaidos augo beveik tiek pat, kiek ir gyventojų darbo pajamos“, – sako „Swedbank“ atstovas.

Kaip pastebi D.Trumpickas, gyventojai didžiąja dalimi finansuoja pirkinius iš padidėjusių pajamų. „Swedbank“ duomenimis, vidutinis atlyginimas po mokesčių per metus augo kiek daugiau nei 11 proc., o dirbančių gyventojų skaičius per tą patį laikotarpį didėjo beveik 5 proc., todėl visas šalies darbo užmokesčio fondas augo beveik 17 proc.

Šalies gyventojai šįmet per „Juodąjį penktadienį“ vieno apsipirkimo internete metu vidutiniškai išleido kiek daugiau nei 56 eurus, o per visą savaitę vieno apsipirkimo suma sudarė vidutiniškai apie 52 eurus, rodo „Swedbank“ duomenys. Praėjusiais metais šios sumos siekė, atitinkamai, 51 ir 47 eurus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis