„H&M“ Lietuvoje – 2013 metais

Drabužių tinklas „Hennes & Mauritz“ („H&M“) į Lietuvos rinką turėtų įžengti 2013 metais.
H&M drabužių tinklas
H&M drabužių tinklas / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 „Gap“ H&M

Teigiama, kad Lietuvos rinka jau yra įtraukta į kitų metų planus, todėl šiuo metu naujoms parduotuvėms aktyviai ieškoma prekybos ploto, rašo portalas eversus.lt. Spėjama, kad viename iš Lietuvos prekybos centrų „H&M“ turėtų atidaryti pirmąją savo prekės ženklo parduotuvę. Standartinis tokios parduotuvės dydis 2,5–3 tūkst. kvadratinių metrų.

Šių metų sausio pabaigoje „H&M“ paskelbė, kad 2012 metais į savo naujų rinkų sąrašą įtraukia Latviją. Tačiau tuo švedai neapsiribojo – už Baltijos šalių rinkas atsakinga kompanijos komanda jau kuris laikas lanko ir Estiją bei Lietuvą.

„H&M“ sausį paskelbė, kad šiemet planuoja atidaryti 275 naujas parduotuves Bulgarijoje, Latvijoje, Malaizijoje, Tailande ir Meksikoje. „H&M“ yra trečia pagal dydį pasaulyje drabužių įmonė po Ispanijos „Inditex“ ir JAV „Gap“.

Įmonė buvo įsteigta 1947 metais Švedijoje ir turi apie 2,5 tūkst. H&M parduotuvių 43 šalyse bei 94 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis