Teigiama, kad Lietuvos rinka jau yra įtraukta į kitų metų planus, todėl šiuo metu naujoms parduotuvėms aktyviai ieškoma prekybos ploto, rašo portalas eversus.lt. Spėjama, kad viename iš Lietuvos prekybos centrų „H&M“ turėtų atidaryti pirmąją savo prekės ženklo parduotuvę. Standartinis tokios parduotuvės dydis 2,5–3 tūkst. kvadratinių metrų.
Šių metų sausio pabaigoje „H&M“ paskelbė, kad 2012 metais į savo naujų rinkų sąrašą įtraukia Latviją. Tačiau tuo švedai neapsiribojo – už Baltijos šalių rinkas atsakinga kompanijos komanda jau kuris laikas lanko ir Estiją bei Lietuvą.
„H&M“ sausį paskelbė, kad šiemet planuoja atidaryti 275 naujas parduotuves Bulgarijoje, Latvijoje, Malaizijoje, Tailande ir Meksikoje. „H&M“ yra trečia pagal dydį pasaulyje drabužių įmonė po Ispanijos „Inditex“ ir JAV „Gap“.
Įmonė buvo įsteigta 1947 metais Švedijoje ir turi apie 2,5 tūkst. H&M parduotuvių 43 šalyse bei 94 tūkst. darbuotojų.