Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

H&M pardavimai gruodį padidėjo 15 proc.

Švedijos drabužių mažmenininkės „Hennes & Mauritz (H&M) bendri pardavimai, įskaitant PVM, gruodį, palyginti su tuo pat mėnesiu metais anksčiau, padidėjo 15 procentų.
Drabužių parduotuvėje
H&M parduotuvėje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 Pardavimai H&M

Pardavimai, apskaičiuoti vietos valiutomis, buvo šiek tiek didesni, negu prognozuota, pranešė įmonė.

Bendras parduotuvių skaičius, 2013 metų pabaigoje siekęs 3,176 tūkst., iki 2014 metų pabaigos padidėjo iki 3,537 tūkstančio.

H&M įsteigta Švedijoje 1947 metais. Pagal savo verslo koncepciją įmonė siekia siūlyti madingus ir kokybiškus drabužius už geriausią kainą. Be H&M, grupei priklauso ženklai COS, „Monki“, „Weekday“, „Cheap Monday“, „& Other Stories“ ir „H&M Home“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos