„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Heineken“ alaus pardavimams 2023-aisiais sumenkus beveik 5 proc., pelnas sunyko 14 proc.

Nyderlandų alaus gamybos milžinė „Heineken“, antra pagal dydį pasaulyje, pranešė grynąjį pelną 2023-aisiais sumažinusi 14 proc., alaus pardavimams kiekybine išraiška „sudėtingomis rinkos sąlygomis“, įskaitant didelę infliaciją, sumenkus 4,7 procento.
PIROSCHKA VAN DE WOUW / REUTERS
PIROSCHKA VAN DE WOUW / REUTERS
Temos: 2 Heineken Alus

Anot bendrovės, grynasis pelnas aptirpo nuo 2,68 mlrd. eurų užpernai iki 2,3 mlrd. eurų pernai, nors įplaukos padidėjo nuo 34,68 mlrd. iki 36,38 mlrd. eurų.

Aukščiausios kokybės alaus prekių ženklų pardavimai pagal apimtis sumažėjo 5,9 proc., pirmausia dėl pasitraukimo iš Rusijos ir kritusios paklausos Vietname ir Nigerijoje, tuo tarpu „Heineken“ prekės ženklo alaus pardavimai augo 2,5 procento.

Bendri pardavimai Afrikos, Artimųjų Rytų ir Rytų Europos rinkose menko 6,3 proc., kitur Europoje – 5,4 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno – 10,4 proc., Šiaurės ir Pietų Amerikose – 0,1 procento.

„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Primus“, „Sagres“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“