„Heineken“ alaus pardavimams 2023-aisiais sumenkus beveik 5 proc., pelnas sunyko 14 proc.

Nyderlandų alaus gamybos milžinė „Heineken“, antra pagal dydį pasaulyje, pranešė grynąjį pelną 2023-aisiais sumažinusi 14 proc., alaus pardavimams kiekybine išraiška „sudėtingomis rinkos sąlygomis“, įskaitant didelę infliaciją, sumenkus 4,7 procento.
PIROSCHKA VAN DE WOUW / REUTERS
PIROSCHKA VAN DE WOUW / REUTERS
Temos: 2 Alus Heineken

Anot bendrovės, grynasis pelnas aptirpo nuo 2,68 mlrd. eurų užpernai iki 2,3 mlrd. eurų pernai, nors įplaukos padidėjo nuo 34,68 mlrd. iki 36,38 mlrd. eurų.

Aukščiausios kokybės alaus prekių ženklų pardavimai pagal apimtis sumažėjo 5,9 proc., pirmausia dėl pasitraukimo iš Rusijos ir kritusios paklausos Vietname ir Nigerijoje, tuo tarpu „Heineken“ prekės ženklo alaus pardavimai augo 2,5 procento.

Bendri pardavimai Afrikos, Artimųjų Rytų ir Rytų Europos rinkose menko 6,3 proc., kitur Europoje – 5,4 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno – 10,4 proc., Šiaurės ir Pietų Amerikose – 0,1 procento.

„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Primus“, „Sagres“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis