Anot bendrovės, grynasis pelnas aptirpo nuo 2,68 mlrd. eurų užpernai iki 2,3 mlrd. eurų pernai, nors įplaukos padidėjo nuo 34,68 mlrd. iki 36,38 mlrd. eurų.
Aukščiausios kokybės alaus prekių ženklų pardavimai pagal apimtis sumažėjo 5,9 proc., pirmausia dėl pasitraukimo iš Rusijos ir kritusios paklausos Vietname ir Nigerijoje, tuo tarpu „Heineken“ prekės ženklo alaus pardavimai augo 2,5 procento.
Bendri pardavimai Afrikos, Artimųjų Rytų ir Rytų Europos rinkose menko 6,3 proc., kitur Europoje – 5,4 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno – 10,4 proc., Šiaurės ir Pietų Amerikose – 0,1 procento.
„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Primus“, „Sagres“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.