04 25

„Heineken“ pardavimus per metus padidino 4,7 proc., pajamas – 7,3 proc.

Nyderlandų alaus gamybos milžinė „Heineken“, antra pagal dydį pasaulyje, pranešė produkcijos pardavimus pirmąjį metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidinusi 4,7 proc., o pajamas iš jų – 7,3 procento.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Augimą lėmė apimtys Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 9,4 proc., tuo tarpu Europoje jis bus kuklus – 1,6 procento.

Vien tik pagrindinio prekės ženklo „Heineken“ alaus pardavimai kiekybine išraiška ūgtelėjo 12,9 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis