Anot pranešimo, liepos-rugsėjo mėnesiais parduota 63,2 mln. hektolitrų jos valdomų prekės ženklų alaus – 5,4 proc. mažiau nei prieš metus, tačiau pardavimų pajamos padidėjo 2 proc. iki 9,6 mlrd. eurų, nes „Heineken“, kaip ir daugelis kitų gamintojų, pakėlė kainas.
Komentuodamas pardavimų apimčių kritimą „Heineken“ vadovas Dolfas van den Brinkas sakė: „Stebime vartojimo paklausos sulėtėjimą įvairiose rinkose, kuriose susiduriama su sudėtingomis makroekonominėmis sąlygomis“.
Pasak bendrovės, jos alaus pardavimai Vakarų Europoje smuko 8,6 proc., Rytų Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje – 15,4 proc., Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione – 4,6 proc., tuo tarpu Amerikos žemynuose – padidėjo 2,2 procento.
„Heineken“, rugpjūtį aktyvus Rusijoje pardavusi vietinei bendrovei ir dėl to, kaip skelbė, patyrusi maždaug 300 mln. eurų nuostolį, trečiojo metų ketvirčio pelno duomenų nepateikia.
„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300.