Helovino ekonomika: 7 mlrd. dolerių šokoladui, kostiumams ir moliūgams

Septyni milijardai dolerių. Tokią sumą amerikiečiai šįmet išleis ruošdamiesi vienai iš didžiausių rudens švenčių Helovinui. Nors ši suma ir atrodo įspūdingai, tačiau iš tiesų tai yra net puse milijardo dolerių mažiau negu praėjusiais metais, o tam įtakos turi pesimistiškesni vartotojų lūkesčiai.
Išskaptuoti moliūgai Šanchajuje
Išskaptuoti moliūgai Šanchajuje / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Be to, šįmet amerikiečiai intensyviau ieško galimų alternatyvų itin daug cukraus turintiems saldumynams.

Kaip rašo naujienų svetainė time.com, 7 mlrd. dolerių išlaidų Helovinui sumą amerikiečiai išleis įvairiems šventės atributams – moliūgams, kostiumams ir saldumynams.

Vaikams, augintiniams ir suaugusiesiems skirtiems kostiumams šįmet amerikiečiai išleis apie 2,5 mlrd. dolerių. Dar tiek pat pinigų bus išleista persirengėliams dalijamiems saldumynams.

Apie 70 proc. amerikiečių teigė, kad jų mėgstamiausias Helovino saldumynas yra šokoladas arba šokoladiniai saldainiai.

Vis dėlto šiais metais pastebima tendencija, kad nemažai amerikiečių yra linkę ieškoti sveikesnių alternatyvų itin daug cukraus turintiems gaminiams.

Sveiką gyvenseną propaguojantys amerikiečiai pasiryžę saldainių prašantiems vaikams duoti obuolių ar įteikti dantų šepetėlių, rašo naujienų svetainė economictimes.indiatimes.com.

Helovinas atneša milžiniškus pelnus ne tik saldainių ir drabužių gamintojams, bet ir siaubo filmų kūrėjams bei moliūgų augintojams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis