„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Henkel“ įplaukos per metus sumenko beveik dešimtadaliu

Vokietijos chemijos produkcijos ir plataus vartojimo prekių gamybos milžinė „Henkel“ pardavimų pajamas trečiąjį metų ketvirtį per metus sumažino 9 proc. iki 5,44 mlrd. eurų, pateisindama analitikų prognozes.
REUTERS-Scanpix nuotr.
REUTERS-Scanpix nuotr.

Tuo tarpu organinė įplaukų dinamika (atmetus valiutų kursų pokyčius, pagal suderinamus verslo aktyvus) buvo teigiama – augimas 2,8 proc., nurodoma jos pranešime.

Pajamos organiškai vien tik Europoje didėjo 0,9 proc., Šiaurės Amerikoje – 3,2 proc., Lotynų Amerikoje – 5,8 proc., o  Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – net 24,7 proc., bet Azijos ir Ramiojo vandenyno regione užfiksuotas nuosmukis 4,7 procento.

Padalinio „Adhesive Technologies“ (klijai ir technologijos) įplaukos organiškai augo 0,8 proc., „Consumer Brands“ (plataus vartojimo prekės) – 6,2 procento.

1876 metais veiklą pradėjusi „Henkel“ dabar pasaulyje turi per 50 tūkst. darbuotojų, valdo tokius prekių ženklus kaip „Persil“, „Bref“, „Pril“, „Schwarzkopf“, „Syoss“, „Fa“, „Ceresit“, klijų „Moment“ ir „Loctite“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs