H&M pelnas per metus daugiau nei padvigubėjo

Antra pagal dydį Europoje drabužių mažmenininkė „Hennes & Mauritz“ (H&M), turinti parduotuvių tinklą ir Lietuvoje, pranešė grynojo pelno per savo finansinių metų pirmąjį ketvirtį (gruodžio-vasario mėnesiais) susižėrusi 2,2 karto daugiau nei prieš metus.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Jo šuolį, gerokai viršijusį ekspertų prognozes, bendrovė paaiškino efektyvia sąnaudų kontrole.

Tuo tarpu pardavimų pajamos sumenko 2,2 proc. iki 53,669 mlrd. kronų (4,686 mlrd. eurų). Rytų Europoje jos išaugo 12 proc., tačiau Šiaurės Europoje – sumažėjo 3 proc., Vakarų Europoje – 1 proc., Pietų Europoje – 2 proc., Amerikos žemynuose – 6 proc., Azijoje, Okeanijos regione ir Afrikoje – 4 procentais.

Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai pranašavo vidutiniškai 753 mln. kronų grynąjį pelną, 53,25 mlrd. kronų įplaukas.

Laikotarpio pabaigoje „H&M“ pasaulyje turėjo 4338 parduotuves – 76 parduotuvėmis mažiau nei prieš metus.

1947-aisiais veiklą Švedijoje pradėjusiai H&M, kuriai taip pat priklauso tokie prekių ženklai kaip COS, „Weekday“ ir „Arket“, veikia daugiau nei pusšimtyje šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis