H&M trečiojo metų ketvirčio pelnas ūgtelėjo šešiskart

Antra pagal dydį Europoje drabužių mažmenininkė „Hennes & Mauritz“ (H&M), turinti parduotuvių tinklą ir Lietuvoje, pranešė grynojo pelno per trečiąjį savo finansinių metų ketvirtį (birželio-rugpjūčio mėnesiais) susižėrusi šešis kartus daugiau nei prieš metus.
BNS nuotr.
BNS nuotr.
Temos: 3 Pelnas Švedija H&M

Pasak Švedijos bendrovės pranešimo, grynasis pelnas išaugo 531 mln. iki 3,33 mlrd. Švedijos kronų (iki 286 mln. eurų).

Rodiklis pranoko agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozes, kurių vidurkis buvo 3,23 mlrd. kronų, nurodo „MarketWatch“.

Pardavimų pajamos didėjo 6 proc. iki 60,9 mlrd. kronų (5,13 mlrd. eurų). Augimas be Rusijos Baltarusijos ir Ukrainos rinkų siekė 8 proc., o vertinant nacionalinėmis valiutomis buvo nulinis.

Pernai kovą grupė paskelbė laikinai stabdanti pardavimus Rusijoje, o tų pačių metų liepą pareiškė, kad visiškai pasitrauks iš Rusijos rinkos, kurioje veikė nuo 2009 metų. Paskutinės Rusijoje ir Baltarusijoje veikusios H&M parduotuvės buvo uždarytos pernai lapkritį.

Praėjusio mėnesio pabaigoje H&M pranešė planuojant nuo šių metų lapkričio atnaujinti parduotuvių Ukrainoje veiklą, kurios buvo uždarytos netrukus po Rusijos plataus masto invazijos pernai vasarį pradžios.

1947-aisiais veiklą Švedijoje pradėjusiai H&M, kuriai taip pat priklauso tokie prekių ženklai kaip COS, „Weekday“ ir „Arket“, dabar veikia daugiau nei pusšimtyje šalių, kuriose turi per 3 tūkst. parduotuvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis