Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Hollister Lietuva“ į plėtrą Kaune investuos dar apie 23 mln. eurų

Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje įsikūręs JAV medicinos produktų gamintojos „Hollister Incorporated“ padalinys „Hollister Lietuva“ į plėtrą per ketverius metus ketina investuoti dar 25 mln. JAV dolerių (apie 23,4 mln. eurų), pirmadienį pranešė užsienio investicijų skatinimo agentūra „Investuok Lietuvoje“.
Investavimas
Investavimas / 123RF.com nuotr.

„Hollister Lietuva“ generalinis direktorius Michaelis Brennanas sako, kad sprendimas plėstis Lietuvoje priimtas įvertinus investicinę aplinką šalyje.

„Atviras ir svetingas požiūris, kurio sulaukėme Lietuvoje – iš Vyriausybės, tiesioginių užsienio investicijų agentūros, vietos merų, universitetų ir verslo bendruomenės – įtikino mus, kad Lietuva gali pasiūlyti investicinę aplinką, atitinkančią mūsų principus ir kultūrą, palankią sėkmingų, ilgalaikių santykių užmezgimui“, – pranešime sako M.Brennanas.

Bendrovė, gaminanti stomos ir šlapimo šalinimo sutrikimų bei kritinės būklės pacientų priežiūros produktus, investuos į pažangiausias technologijas.

Pasak „Investuok Lietuvoje“ generalinio direktoriaus Elijaus Čivilio, bendrovės plėtra įrodo, kad Kaune yra sukurta tinkama aplinka verslui.

„Jo augimas yra įrodymas, kad Kaunas sukuria palankią verslo aplinką su gausiu talentų rezervu, reikalingu sparčiam „Hollister Lietuva“ ir kitų gamybos įmonių augimui“, – pranešime sako E.Čivilis,

2019 metų spalį Lietuvoje veiklą pradėjusi gamykla yra didžiausia „Hollister“ investicija – į ją investuota 50 mln. eurų. Dabar bendrovėje beveik 600 žmonių, rodo „Sodros“ duomenys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?