Skelbiama, jog šio sandorio tikslas – sukurti mažesnį ir greičiau įkraunamą akumuliatorių elektromobiliams, kurie bus parduodami Šiaurės Amerikoje.
„Tarptautinė konkurencija elektromobilių gamybos rinkoje aštrėja. Manoma, kad akumuliatorius taps esmine dalimi, nes jis sudaro apie pusę elektromobilio savikainos, apsprendžia vieną pagrindinių jo savybių - nuvažiuojamą atstumą iki įkrovos, taip pat ir jos trukmę. Du gamintojai tikisi taip sumažinti naujos kartos, konkurencinį pranašumą suteiksiantį akumuliatoriaus kūrimo sąnaudas“, - rašo „NHK World-Japan“.
Akumuliatorių elektromobiliams kūrimo aljansus formuoja ir kiti Japonijos pramonės gigantai, veikiantys skirtinguose segmentuose. Pavyzdžiui, į tokį aljansą susijungė automobilius gaminanti „Toyota“ ir elektronikos įrangos gamintojas „Panasonic“.