Į banko skyrių eiti nebūtina – paslaugos prieinamos nuotoliniu būdu

Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenimis, šiemet bankų skyriuose yra lankęsi apie 14 proc. jai priklausančių finansų ir kredito įstaigų klientų, tuo metu išmaniųjų bankų programėlių naudotojų skaičius ūgtelėjo penktadaliu. Šiuo metu, kaip ir anksčiau per COVID-19 pandemiją, svarstant apsilankyti skyriuje, visiems klientams patariama pirmiausia susipažinti su aktualia informacija dėl paslaugų teikimo konkretaus banko interneto svetainėje bei užsiregistruoti vizitui iš anksto, rašoma pranešime spaudai.
Internetinė bankininkystė
Internetinė bankininkystė / 123RF.com nuotr.

Finansų ir kredito įstaigos savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais ir deda visas pastangas, kad asmenų aptarnavimo tvarkos pasikeitimai nesudarytų nepatogumų klientams. Rugsėjo 13 d. įsigaliojantys Vyriausybės nutarime dėl ekstremaliosios situacijos paskelbimo numatyti pakeitimai didesnės įtakos bankų paslaugoms neturės.

Vadovaujantis nutarimu, bankų klientams, neturintiems galimybių paso, padaliniuose galės būti teikiamos paslaugos, trunkančios ne ilgiau nei 15 min. Įprastai tiek laiko pakanka sutvarkyti dažniausiai iškylantiems klausimams, dėl kurių prireikia kontaktinių finansų specialistų paslaugų, pavyzdžiu, gauti naują PIN kodų generatorių.

Galimybių paso neturintiems klientams, norintiems apsilankyti banko skyriuje ar pasinaudoti bankomatu, patariama atkreipti dėmesį ir į aktualią lankymosi prekybos centruose tvarką – norint išvengti nesklandumų, šiems klientams rekomenduojama rinktis padalinius, turinčius atskirą įėjimą iš lauko.

Kaip ir anksčiau pandemijos metu, kasdienius finansų reikalus LBA rekomenduoja tvarkyti nuotoliniu būdu. LBA narių duomenimis, šiuo metu šitaip išsprendžiama jau apie 70 proc. nuotolinio aptarnavimo kanalais besikreipusių klientų klausimų. Visi bankai skyrė itin daug dėmesio ir išteklių tam, kad padėtų klientams susitvarkyti finansų reikalus nevykstant į fizinius aptarnavimo skyrius: el. paštu, telefonu, interneto svetainėse ir kitais elektroniniais kanalais.

Esami Lietuvoje veikiančių bankų privatūs klientai (gyventojai) mokėjimo korteles gali užsisakyti internetu ir gauti jas paštu. Pakeitus gyvenamąją vietą, rekomenduojama atnaujinti atitinkamus duomenis banko kliento anketoje, nes kortelės siunčiamos joje nurodytu adresu. Apsilankyti skyriuje gali prireikti norint atnaujinti prisijungimo priemones – pavyzdžiui, gauti naują PIN kodų generatorių.

Bankų patalpos ir bankomatai yra reguliariai dezinfekuojami, skyriuose laikomasi saugaus atstumo, bankų darbuotojai aprūpinti apsaugos bei dezinfekcijos priemonėmis. Pajutus į peršalimą panašius simptomus bei saugant save ir kitus, vizito į padalinį primygtinai rekomenduojama atsisakyti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis