Pasak Benedikto Petrausko, bendrovės „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo“ generalinio direktoriaus, naujojo Ro-Ro terminalo statyba Klaipėdos uoste įsibėgėja. Vyksta krantinių statybos darbai. Dar šiemet numatoma pradėti terminalo suprastuktūros statybą. Planuojama, kad terminalas pilnai pradės veikti 2013 metais. Negalutiniais skaičiavimais bendros valstybės ir privačios investicijos į šį terminalą sieks apie 200 mln. litų.
„Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo“ komercijos direktoriumi nuo ketvirtadienio dirba Arvydas Skuodas, iki tol buvęs keltų operatoriaus „DFDS Seaways“ keleivių aptarnavimo grupės vadovu. Pagrindinis jo darbas ir yra kontaktai su Baltijos jūros keltų operatoriais siekiant juos pritraukti į Klaipėdos uostą.
„Naujų linijų steigimas yra ilgalaikis procesas, todėl jau šiandien aktyviai dirbame šia linkme ir tikimės, kad artimiausiu metu bus pasirašyti konkretūs ketinimų protokolai su keltų linijų operatoriais“, - daugiau detalių neatskleidžia B.Betrauskas.
„Klaipėdos keleivių ir krovinių“ terminalas yra centrinėje Klaipėdos uosto dalyje. Pradėjus veikti šiam terminalui Klaipėdos uoste ženkliai padidės Ro-Ro krovinių ir keltų keleivių aptarnavimo galimybės. Bus sudarytos platesnės galimybės uoste švartuotis ir kruiziniams laivams.
Šiuo metu vienintelį Klaipėdos uosto „Ro-Ro“ terminalą Smeltės pusiasalyje valdo bendrovė „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ („Klasco“). Terminalas aptarnauja keturias kompanijos „DFDS Seaways“ laivybos linijas, Klaipėdą jungiančias su Vokietija, Danija ir Švedija. Jose dirba 6 keltai.
Planuojama, kad šiemet šis „Klasco“ terminalas perkraus daugiau nei 5 mln. tonų krovinių.
„Klasco“ ir „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“ yra Koncerno „Achemos grupė“ nariai.