Įprasta, kad kasose bilietai kainuoja brangiau – tenka susimokėti už aptarnavimą, taip pat už bilieto spausdinimą. Todėl daug žmonių renkasi elektroninius bilietus. Pirkdami internetu, jie sutaupo ne tik laiko, bet ir pinigų, mat nereikia papildomai mokėti už administravimą.
Prie tokios tvarkos pripratęs Giedrius labai nustebo, kai, pirkdamas bilietus sau ir bičiuliams į SEL koncertą Žalgirio arenoje, pamatė prie sąskaitos priskaičiuotą papildomą sumą.
Bilietai.lt, kur ir apsipirkinėjo vyras, nurodo, kad bilietą galima atsiimti kasoje arba gauti elektroninį bilietą. Atsiimant bilietą kasoje, už kiekvieną papildomai reikia susimokėti 1,5 euro. O elektroninis bilietas taip pat nėra nemokamas – kainuoja 0,29 euro. Tiesa, antkainis jau taikomas ne vienam bilietui, o visam apsipirkimui.
„30 centų nėra daug, tačiau aš labai nustebau, kad turiu mokėti net tokią sumą, nes, kiek teko susidurti, elektroninis bilietas yra atsiunčiamas nemokamai“, – sakė Giedrius.
Bilietai.lt, paklausti, kodėl taiko tokią praktiką, į ilgas diskusijas nesileido.
„Šis mokestis (0,29 Eur) taikomas už pristatymo paslaugą ir yra taikomas ne kiekvienam bilietui, o per vieną pirkimą“, – rašoma laiške 15min.
Kita bilietus platinanti bendrovė – „Tiketa“ – nenurodo bilieto pristatymo mokesčio, tačiau, perkant bilietus, išskiria „administravimo mokestį“. Jis skirtingiems renginiams yra nevienodas – gali siekti ir 50 centų, ir 1,7 euro.