Į Lietuvos prekybos centrus – žinomi prekių ženklai

Rudenį šalies prekybos centruose pasirodys nauji drabužių prekės ženklai - pardavėjai siekia tenkinti pirkėjų norą pinigus skirti ne bet kam, o žinomų pasaulinių gamintojų produkcijai.
Pristatymo akimirka
„Massimo Dutti“ parduotuvė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Prekybos centrų konkurencija, ypač sostinėje, verčia labiau stengtis ir sukti galvas, kaip patenkinti pirkėjų norą už sunkiai uždirbamus pinigus įsigyti kokybiškų drabužių. Taigi artimiausiu metu juose duris atvers žinomų prekės ženklų drabužių ir avalynės parduotuvės, antradienį rašo „Lietuvos žinios“.

Statistikos departamento duomenys rodo, kad per penkis šių metų mėnesius, palyginti su praėjusių metų sausiu-geguže, tekstilės, drabužių ir avalynės mažmeninė prekyba šalies specializuotose parduotuvėse išaugo beveik penktadaliu (19,5 proc.) – nuo 435,27 mln. litų iki 520,09 mln. litų.

„Oze“ iki metų pabaigos, anot direktorės Ingos Navickaitės, planuojama 17 atidarymų. „Europoje“ ruošiamasi 8 naujų parduotuvių atidarymui. „Panoramoje“ duris atvers drabužių ir aksesuarų parduotuvė „Massimo Dutti“ ir avalynės bei aksesuarų parduotuvės „Aldo“ ir „TJ Collection“.

Vilniaus „Akropolyje“ daugiausia dėmesio bus skiriama parduotuvių vaikams plėtrai – šis segmentas Lietuvoje dar nepakankamai išplėtotas. Artimiausiu metu duris atvers pirmoji Europoje tik vaikams skirta „Adidas kids“ parduotuvė. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų