Į naują „Pierre Cardin“ parduotuvę Kaune investuota 0,5 mln. litų

Vokietijos koncerno „Ahlers“ įmonė Baltijos šalyse „Stesa clasic“ atidarė naują „Pierre Cardin“ saloną Kaune. Tai jau aštunta tinklo parduotuvė Lietuvoje ir antra – antrame pagal dydį Lietuvos mieste, investicijos į 90 kvadratinių metrų parduotuvę siekė 0,5 milijono litų.
„Pierre Cardin“
„Pierre Cardin“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tolesnė plėtra numatyta Klaipėdoje, Rygoje ir Taline, pranešė „Stesa clasic“.

„2011 metais, palyginti su 2010 metais, “Pierre Cardin„ drabužių pardavimai Lietuvoje išaugo 59 procentais, Latvijoje – 42 procentais. Tai sąlygojo po sunkmečio atsigaunanti ekonomika bei sėkmingi rinkodaros veiksmai“, – pranešime spaudai teigė „Stesa clasic“ generalinis direktorius Edgaras Sekmokas.

Pasak E.Sekmoko, šiuo metu toliau analizuojami Lietuvos, Latvijos ir Estijos prekybos centrai, vėliau ketinama apsispręsti dėl naujų parduotuvių atidarymo.

„Ahlers“ pernai rugpjūtį paskelbė atnaujinantis plėtros programą Baltijos šalyse – koncernas per artimiausius kelerius metus Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje ketina investuoti apie 5 mln. litų. Pernai rugpjūtį „Stesa clasic“ atidarė naują parduotuvę Vilniuje, prekybos centre „Europa“, į kurią investuota daugiau nei 800 tūkst. litų.

Planuojama, kad Lietuvoje „Ahlers“ prekybos tinklas išaugs iki 10-12 parduotuvių. Šiuo metu Lietuvoje veikia 8 „Pierre Cardin“ prekės ženklo parduotuvės Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Vokietijos koncernas „Ahlers“ yra antras pagal dydį Europoje vyriškų drabužių gamintojas. Jam priklauso prekės ženklai „Pierre Cardin“, „Otto Kern“, „Baldessarini“.

Prancūzijos dizaineris Pierre Kardenas savo pirmąją parduotuvę atidarė 1954 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis