I.Segalovičienė: verslui reikia aiškumo dėl investicijų paskatų

Seimo pavasario sesijos metu verslui būtina pranešti, kokios investicijų paskatos galios nuo kitų metų, sako prezidento vyriausioji patarėja ekonomikos ir socialiniais klausimais Irena Segalovičienė.
Irena Segalovičienė
Irena Segalovičienė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Būtina informuoti būtent pavasario sesijoje verslą, kokios paskatos galios investicijoms į technologinį atsinaujinimą. Paskatos, kurios galioja nuo 2009 metų, jos baigia galioti šių metų pabaigoje ir verslui labai svarbu žinoti iš anksto, mes negalime nukelti šios paskatos pratęsimą arba žinią apie tai į rudens sesiją“, – antradienį Žinių radijui sakė I.Segalovičienė.

Investicijas būtina skatinti, nes jos palaiko ekonomiką prastėjant ekonominiams rodikliams ir esant neapibrėžtumui dėl ateities.

„Tokiais periodais reikia tikrais reikia stipriai orientuotis į prevencines priemones, o šiandien BVP, ekonomikos augimo prevencinė priemonė turi būti būtent investicijos, kad kuo daugiau galimybių turėtų investuoti verslas, lygiai taip pat valstybė turi investuoti, aktyvinti savo projektus tam, kad ekonomika suktųsi“, – teigė I.Segalovičienė.

Anot jos, dalį užsienio investuotojų iš Lietuvos taip pat gali atbaidyti karo grėsmė – taip ji teigia remdamasi prezidentūros žiniomis ir kitų šaltinių prognozėmis.

„Prezidentas tikrai labai daug dirba ekonominės diplomatijos srityje, kalbasi su potencialiais investuotojais, kviečia juos vykdyti veiklą Lietuvoje. Taip pat mes matome, kad investicijų augimo prognozė oficialiuose prognoztiniuose instrumentuose irgi mums indikuoja, kad investicijos mažėja“, – kalbėjo prezidento patarėja.

Valstybės duomenų agentūros duomenimis, sukauptosios tiesioginės užsienio investicijos (TUI) Lietuvoje pernai rugsėjo pabaigoje siekė 28,9 mlrd. eurų – per metus jos padidėjo 11,2 proc. bei siekė 44,7 proc. bendrojo vidaus produkto (BVP).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis