„Ekonomikai nerodant rimtų atsigavimo ženklų, vartotojai pinigus skiria ne plataus vartojimo elektronikai, o reikalingesniems pirkiniams. Planšetiniai kompiuteriai nėra prioritetinė prekė“, – pranešime cituojama IDC vyresnioji analitikė Anuroopa Nataraj.
Pasak jos, ekonominės padėties pagerėjimas bus būtina, bet neprivaloma sąlyga planšetinių kompiuterių rinkos atsigavimui šiais metais. Kita vertus, prognozės nėra labai optimistinės, nes dirbtinio intelekto technologijų naujovės veikiausiai pirmiausia palies asmeninių kompiuterių ir išmaniųjų telefonų segmentus, pažymėjo ekspertė.
„Apple“ pernai pavyko išsaugoti planšetinių kompiuterių rinkos lyderės vardą, nepaisant šių jos gaminių pardavimų kritimo 19,8 proc. iki 48,5 mln. (37,8 proc. rinkos), o antra liko „Samsung“, pardavimus sumažinusi 13,9 proc. iki 26,2 mln. (20,4 proc.).
„Lenovo“ planšetinių kompiuterių paklausa menko 19,7 proc. iki 9,3 mln. (7,2 proc. rinkos), „Huawei“ – 4 proc. iki 8,7 mln. (6,8 proc.), „Amazon.com“ – 65,9 proc. iki 5,5 mln. (4,2 proc.).
Kiti gamintojai pasidalijo 23,6 proc. rinkos, jų pardavę 30,3 mln., 11,1 proc. mažiau nei užpernai.