IDC: tarptautinė planšetinių kompiuterių rinka antrąjį metų ketvirtį ūgtelėjo 22 proc.

Tarptautinė planšetinių kompiuterių rinka antrąjį metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 22,1 proc. iki 34,4 mln. įrenginių, skelbia rinkos tyrimų kompanija „International Data Corporation“ (IDC), remdamasi negalutiniais duomenimis.
Uwe Anspach / dpa/picture-alliance
Uwe Anspach / dpa/picture-alliance

Rinkos apžvalgoje pažymima, jog tokį rezultatą lėmė tiek žema palyginimo bazė, tiek ir daugelio pirmaujančių gamintojų atnaujintų įrenginių modelių pasiūla. Kita vertus, antrojo šių metų ketvirčio rinka pranoksta tik ikipandeminį lygį (2019-ųjų balandį-birželį buvo parduota 32,5 mln. įrenginių), tačiau yra menkesnė už precedento neturinčias apimtis per COVID-19 pandemiją.

Rinkos lyderės titulą išsaugojo „Apple“, pardavimus padidinusi 18,2 proc. iki 12,3 mln. (35,8 proc. rinkos), o antra liko „Samsung“, kurios planšetinių kompiuterių paklausa balandį-birželį buvo 18,6 proc. solidesnė nei prieš metus – 6,9 mln. (20,1 proc.).

„Lenovo“ planšetinių kompiuterinių pardavimai augo 16,8 proc. iki 2,5 mln. (7,3 proc.), „Huawei“ – 40,3 proc. iki 2,3 mln. (6,8 proc.), „Xiaomi“ – 94,7 proc. iki apytikriai 2 mln. (5,8 proc.).

Kiti gamintojai pasidalijo 24,3 proc. rinkos, jų pardavę 8,4 mln. – 17,6 proc. daugiau nei pernai antrąjį ketvirtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis