„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

IDC: tarptautinė planšetinių kompiuterių rinka antrąjį metų ketvirtį ūgtelėjo 22 proc.

Tarptautinė planšetinių kompiuterių rinka antrąjį metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 22,1 proc. iki 34,4 mln. įrenginių, skelbia rinkos tyrimų kompanija „International Data Corporation“ (IDC), remdamasi negalutiniais duomenimis.
Uwe Anspach / dpa/picture-alliance
Uwe Anspach / dpa/picture-alliance

Rinkos apžvalgoje pažymima, jog tokį rezultatą lėmė tiek žema palyginimo bazė, tiek ir daugelio pirmaujančių gamintojų atnaujintų įrenginių modelių pasiūla. Kita vertus, antrojo šių metų ketvirčio rinka pranoksta tik ikipandeminį lygį (2019-ųjų balandį-birželį buvo parduota 32,5 mln. įrenginių), tačiau yra menkesnė už precedento neturinčias apimtis per COVID-19 pandemiją.

Rinkos lyderės titulą išsaugojo „Apple“, pardavimus padidinusi 18,2 proc. iki 12,3 mln. (35,8 proc. rinkos), o antra liko „Samsung“, kurios planšetinių kompiuterių paklausa balandį-birželį buvo 18,6 proc. solidesnė nei prieš metus – 6,9 mln. (20,1 proc.).

„Lenovo“ planšetinių kompiuterinių pardavimai augo 16,8 proc. iki 2,5 mln. (7,3 proc.), „Huawei“ – 40,3 proc. iki 2,3 mln. (6,8 proc.), „Xiaomi“ – 94,7 proc. iki apytikriai 2 mln. (5,8 proc.).

Kiti gamintojai pasidalijo 24,3 proc. rinkos, jų pardavę 8,4 mln. – 17,6 proc. daugiau nei pernai antrąjį ketvirtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau