Ieškantieji darbo pagal skelbimus netenka 80 proc. pasiūlymų

Darbo skelbimai atspindi vos penktadalį darbuotojų paklausos, rašo careerchoiceguide.com. Maždaug 80 proc. darbo pasiūlymų skelbimų portaluose, laikraščiuose ar įdarbinimo agentūrose neatsispindi.
Klaipėda – viena iš trijų apskričių, kur nedarbo lygis sausį mažėjo.
Skelbimuose - vos penktadalis visų darbo pasiūlymų / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Viena kliūčių, trukdančių bedarbiams įsidarbinti, yra siauras jų paieškos laukas. Nemaža dalis jų apsiriboja tik internetinių skelbimų portalų naršymu, kai tuo metu įmonės apie daugumą atsiradusių laisvų pozicijų viešai nepraneša.

Turint omenyje, kad tik apie 20 proc. visų laisvų darbo vietų yra pranešama, penktadalį savo laisvo laiko ir reikėtų skirti skelbimų skaitymui, tuo metu likusią didžiąją dalį ieškoti darbo kitais šaltiniais.

Be to, skelbiama dažniausiai yra apie mažiau kvalifikuotus darbus, juos sunkiau gauti, nes didesnė konkurencija. Jeigu įmonę susirandate pats, ji jus vertina pozityviau nei tuomet, kai darbintis ateinate pagal skelbimą.

Taip pat derėtų žinoti, kad skelbiama apie darbus greičiausiai tuomet, kai darbdaviui kitais kanalais nepavyksta rasti reikalingo žmogaus. Vadinasi, reikalavimus būtent tai darbo vietai gali būti sunku išpildyti, jei darbuotojo nerandama ilgai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai