„Ignitis“ išsiuntinėjo „nekorektiškas sąskaitas“: teigia, kad pinigus grąžins

Šeštadienį socialiniuose tinkluose ėmė plisti šokiruotų „Ignitis“ klientų žinutės. Gavę sąskaitas, viršijančias net ir 400 eurų, gyventojai guodėsi, kad po tokio „šalto dušo“ vos negavo širdies smūgio. Tačiau netrukus klientus pasiekė ir „Ignitis“ pranešimas, kad dalis įmonės klientų galėjo gauti netikslias sąskaitas. 15min „Ignitis“ patikino, kad permokos bus sugrąžintos.
"Ignitis", sąskaitos
"Ignitis", sąskaitos / Shutterstock / screenshot

„Google Trends“: kuo domisi Lietuvos gyventojai

„Google Trends“
„Google Trends“

Google Trends“ – įrankis, leidžiantis stebėti ir analizuoti populiariausias paieškos tendencijas internete. Šis turinys yra „Google“ finansuojamo projekto dalis, kuriuo siekiama populiarinanti „Google Trends“.


„Dalis „Ignitis“ klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas“, – tokia žinute įmonė pasidalino ir savo feisbuko profilyje.

Kaip jau buvo skelbta 15min, teisingą mokėtiną sumą klientai jau gali matyti prisijungę prie mano.ignitis.lt savitarnos.

Bendrovė nurodo, kad teisingos sąskaitos įmonės klientus pasieks ne vėliau, kaip vasario 11 dieną.

15min susisiekus su „Ignitis“, buvo patvirtinta, kad dalis klientų „dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas – sudvigubinta suma“.

„Ignitis“ atstovė ryšiams su visuomene Laura Beganskienė aiškino, kad taip nutiko, „nes sistema duomenis iš duomenų mainų platformos (angl. data hub) paėmė du kartus“.

„Klaidą pastebėjome operatyviai, nekorektiškos sąskaitos anuliuotos, suformuotos teisingos ir jau išsiųstos klientams“, – sakė ji.

Sistema, anot L.Beganskienės, yra automatizuota. „Kaskart paėmus duomenis yra vykdomas patikrinimas ir būtent patikrinimo metu per kelias valandas klaida pastebėta, procesas sustabdytas ir operatyviai ištaisytas. Dėl to savitarnoje klientai jau vakar matė teisingas sąskaitas ir mokėtinas sumas“, – aiškino ji.

J.Beganskienė pridūrė, kad tokios klaidos nesikartotų ateityje bus įvedamas papildomas automatizuotas patikrinimas.

Ji pabrėžė, kad tai tikrai nėra skaitiklių klaida.

Paklausta, kokių priemonių žadama imtis, kad tokių situacijų nenutiktų ateityje, L.Beganskienė tikino, kad nuo šiol, po sąskaitų formavimo bus atliekamas dar papildomas patikrinimas, kuris leis identifikuoti ar neliko klaidų.

Bendrovės nuotr./Laura Beganskienė
Bendrovės nuotr./Laura Beganskienė

„Jei klientas jau apmokėjo nekorektišką sąskaitą, tokiu atveju permoka gali būti užskaityta kito mėnesio sąskaitoms padengti arba grąžinta kliento prašymu“, – nurodė ji.

Į klausimą, kiek kainuos „Igničiui“ sąnaudų perdaryti visą darbą, ištaisyti sąskaitas, L.Beganskienė neatsakė, tačiau 15min patikino, kad „elektros energijos kainoms nei dabar, nei ateityje ši techninė klaida neturi ir neturės jokios įtakos“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Augalinė mityba gali būti įvairi ir skani: kviečia išbandyti nuo užkandžių iki desertų
Reklama
Tris kartus daugiau nei visa rinka: naujas „Darnu Group“ projektas fiksuoja neregėtus butų pardavimus
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias