Apie savo verslo kūrimą svajojantiems moksleiviams verslininkams pareiškė: „Aš nesu matęs, kad verslininko kelias būtų buvęs tiesus ir lengvas.“
Anot verslininko, statistika patvirtina šį faktą: „Tik vienas iš dešimties startuolių išgyvena pirmus metus, likusiems devyniems nepasiseka. Norint išvengti tokios didelės nepasisekimo galimybės, reikia siekti savo idėjų įgyvendinimo, tačiau ne aklai, o apgalvotai ir struktūruotai“.
Kaip vieną iš svarbiausių veiksnių, lemiančių verslo pasisekimą, Ilja išskyrė pasiruošimą.
Kaip vieną iš svarbiausių veiksnių, lemiančių verslo pasisekimą, Ilja išskyrė pasiruošimą.
Jo siūlymas buvo prieš pradedant kurti verslą aktyviai dalyvauti verslo renginiuose, domėtis būsimų konkurentų ir kolegų darbais, dalyvauti projektuose, rinkti kontaktus, įsitraukti į startuolio veiklą, jog pamatytum jų kasdieninį gyvenimą ir suprastum ar tai atitinka tavo poreikius.
Pokalbis pasisuko dar įdomesne linkme, kai buvo užduotas klausimas apie investuotojų pritraukimą. Atsakymas buvo trumpas: ,,Geriausia orientuotis į investuotojo nebuvimą, kadangi investicijų pritraukimas niekada negali būti tikslas. Verslas turi gimti iš idėjos, o tu pats turi gyventi ta idėja, dalintis ja, būti kupinas entuziazmo ir troškimų.“
Kaip pavyzdį verslininkas pateikė „Google“ ir „Facebook“ sėkmės istorijas, kurios gimė su visiškai kitokia idėja, bet dėl teisingos vidinės įkūrėjų nuostatos išsivystė iki to, ką dabar naudojame beveik kiekvienas.
I. Laursas gyrė moksleivius ir juos skatino rizikuoti bei pradėti kurti savo verslą, o renginio pabaigoje prasitarė, jog verslavimas tai ne kas kita, kaip savos gerovės išmainymas į būsimą gerovę, prisiimant didžiulę riziką.
ISM Moksleivių universitetas lapkričio mėnesį paskaitas moksleiviams organizuos Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.