„Jau pasirašėme sutartį su stambiu Rusijos importuotoju. Belieka surasti gerų platintojų, kurie pardavinės mūsų produkciją įvairiuose regionuose“,– „Lietuvos rytui“ sakė „Alitos“ pardavimų vadybininkas Mantas Krugelis.
Anot dienraščio, „Alitai“ Rusijoje gali pasisekti, nes šalyje nuo seno įprasta degtinę maišyti su šampanu ir vadinti šį kokteilį „Baltoji meška“.
Anot dienraščio, „Alitai“ Rusijoje gali pasisekti, nes šalyje nuo seno įprasta degtinę maišyti su šampanu ir vadinti šį kokteilį „Baltoji meška“.
Bendrovė „Pieno žvaigždės“ Rusijoje 15 metų platina savo produktus su prekės ženklu „Svalia“. Įmonės komercijos direktorius Eugenijus Budreika planuoja, kad šįmet pardavimas Rusijoje išaugs ne mažiau kaip 10 proc, nors už kiekvieną įvežtą produkcijos kilogramą bendrovė moka apie eurą muito ir kitų mokesčių.
Mėsos perdirbimo bendrovė „Biovela Group“ į parodą Maskvoje atvyko tik antrą kartą ir pirmą dieną sėdo prie derybų stalo su Maskvos, Sankt Peterburgo ir Jekaterinburgo atstovais.
„Anksčiau į Rusiją tiekėme tik šviežią mėsą, o dabar norime pardavinėti gatavą produkciją –vytintą mėsą, įvairias dešras. Mes sėkmingai jas parduodame Europoje, todėl tikimės rasti pirkėjų ir Rusijoje. Viliamės kas mėnesį tiekti ne mažiau kaip vilkiką produkcijos – apie 20 tonų. Toks pasiūlymas būtų įdomus ir dideliems prekybos tinklams“, – sakė „Biovela Group“ generalinis direktorius Virginijus Kantauskas.
Alaus gamybos bendrovė „Švyturys–Utenos alus“ įsitvirtino Rusijos rinkoje ir spartina apsukas. Per 2010 metus eksportas į šią šalį išaugo daugiau nei 5 proc, palyginti su 2009–aisiais, o į „mažąją Rusiją“ – Kaliningrado sritį – maždaug trečdaliu.