„Infomedia“ piktinasi, kad „Lintel“ atleista nuo prievolės klientui pranešti apie savo įkainius

Paskambinusieji padidinto tarifo paslaugų numeriais Lietuvoje prieš pokalbį bus informuojami apie pokalbio minutės kainą.
„Lintel“ konsultantės
„Lintel“ konsultantės / „Lintel“ nuotr.

Tačiau informacijos paslaugas numeriu 1588 teikianti bendrovė „Infomedia“ stebisi, kad ši prievolė netaikoma numeriui 118, kuriuo paslaugas teikia konkurentė „Teo LT“ įmonių grupei priklausanti įmonė „Lintel“. Bendrovė ketina skustis Konkurencijos tarybai, antradienį rašo „Verslo žinios“.

„Mes pritariame Ryšių reguliavimo tarnybos įvestai naujovei, ji naudinga vartotojams. Tačiau nesuprantame, kodėl numeriui 118 padaryta išimtis ir skambinančiųjų į šį numerį informuoti apie paslaugos kainą nereikia. Juk šis numeris irgi yra padidinto tarifo – pokalbio minutė skambinant į jį kainuoja 1,5 Lt“, – „Infomedia“ rinkodaros projektų vadovas Tomas Sedziakas.

Jis sako, kad toks Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) spendimas sudaro išskirtines sąlygas„Iintel“ diskriminuoja kitus informacijos telefonu paslaugų teikėjus:„Paskambinę į mūsų informacinę tarnybą 1588 žmonės išgirs, kad minutė pokalbio jiems kainuos 2 litai, o 118 apie tai, kiek kainuoja minutė, skambinantiesiems nepraneš. Taigi vartotojams gali susidaryti įspūdis, kad skambučiai numeriu 118 nemokami ir jie rinksis ne mūsų, o 118 informacijos tarnybą. Mūsų nuomone, RRT numeriui 118 sudarytos privilegijos atvers kelius klaidinti vartotojus, taip pat sudarys nelygias konkurencines sąlygas informacijos telefonu paslaugų rinkoje, todėl ketiname RRT sprendimą skųsti Konkurencijos tarybai“, – sako jis.

Laikinai einanti RRT direktoriaus pavaduotojos pareigas Lina Rainienė dėsto, kad, pagal RRT teisės aktus, numeriu 118 teikiamos informacijos paslaugos nėra laikomos padidinto tarifo paslaugomis. Pasak jos, numeris 118 skirtas teikti informacijai, įskaitant ir informaciją apie visus Lietuvos operatorių abonentus, įrašytus į viešuosius abonentų sąrašus.

Versle padidinto tarifo paslaugų numeriai gana populiarūs – juos naudoja taksi firmos, maisto pristatymo bendrovės, informacijos telefonu tarnybos.

Iki šiol ne visi vartotojai žinodavo, kad skambinant į šiuos numerius, pvz., kad išsikviestum taksi, už minutę teks mokėti gerokai aukštesniu nei įprasta tarifu. Tačiau nuo šių metų padėtis keičiasi: 2011 metų pabaigoje RRT pakeitė Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisykles ir nustatė, kad skambinančiuosius šiais numeriais dar prieš sujungiant skambutį privaloma informuoti apie paslaugos kainą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis