„Dvigubai pailgės laikotarpis, per kurį pirkėjas, internetu įsigijęs prekę, galės jos atsisakyti, reiškia, kad gali padaugėti prekių atsisakymo atvejų, nes pirkėjai turės dvigubai daugiau laiko pasimatuoti įsigytą švarkelį. Logistikos kompanijos, išaugus atsisakymų skaičiui, gali prašyti didesnių įkainių, taigi internetu pardavėjoms įmonėms gali padidėti logistikos kaštai“, – teigė bendrovės „Ernst & Young Baltic“ direktorė, advokatė Julija Lisovskaja.
Elektroninėms parduotuvėms dėl naujų reikalavimų teks keisti ir prekių užsakymo formas – jose bus privaloma aiškiau informuoti pirkėjus apie visus prekės kainos dedamuosius elementus, įskaitant mokesčius ir papildomus mokėjimus. Be to, turės būti taikomas vienodas aptarnavimo mokestis.