Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Investiciniai projektai – Klaipėdos uosto konkurencingumui

Šiuo metu Klaipėdos uoste įgyvendinami ir planuojami didelės apimties investiciniai projektai, kurie turės reikšmingą poveikį stiprinant uosto konkurencingumą bei sudarys galimybes saugiai įplaukti didelių parametrų laivams. Šie ir kiti projektai, jų eiga pristatyti Klaipėdos jūrų uosto tarybai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Klaipėdos uostas
Klaipėdos uostas / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Siekdama į Klaipėdos uostą saugiai priimti maksimalių parametrų laivus, įplaukiančius į Baltijos jūrą, ir sumažinti nepalankių oro sąlygų įtaką, Uosto direkcija įgyvendina keletą didelės apimties projektų. Šiuo metu vykdoma uosto bangolaužių rekonstrukcija, netrukus, tikimasi, bus pasirašytos uosto vidinės akvatorijos gilinimo iki 15,5 m ir išorinio laivybos kanalo gilinimo iki 16 m sutartys.

„Mūsų strateginiai planai bei investiciniai projektai yra nukreipti į ilgalaikę perspektyvą ir veiklos prioritetas išlieka vystyti ir plėtoti rinkos poreikius atitinkančią uosto infrastruktūrą, orientuotą į uosto pralaidumo ir laivybos saugumo didinimą. Nepaisant sudėtingo ir įtempto laikotarpio, turime nesustoti ir vystyti infrastruktūrą, didinsiančią uosto konkurencingumą. Tai galime užtikinti įgyvendindami bendrus uosto investicinius projektus. Turime būti pasiruošę, patrauklūs ir lankstūs, siekdami pritraukti naujas rinkas bei naujus krovinių srautus“, – pabrėžia Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.

Pagal uosto bendrąjį planą viena iš Klaipėdos uosto plėtros krypčių – pietinė uosto dalis. Konkursą laimėjusi tarptautinė kompanija „Moffatt&Nichol“ yra parengusi pietinės uosto dalies išvystymo projektinių pasiūlymų alternatyvas. Šiuo metu parengtos trys alternatyvos yra vertinamos navigaciniu požiūriu. Vėliau bus atliekamas pietinės dalies poveikio aplinkai vertinimas. Šioje uosto dalyje ateityje bus formuojama apie 70 ha ploto teritorija.

„Pietinės uosto dalies išvystymas padės išlikti uostui konkurencingam ir deramai reaguoti į rinkos pokyčius, pritraukti investuotojų. Naujos teritorijos potencialas neapsiriboja tik uostui būdingos krovos ir sandėliavimo paslaugomis, čia turėtų būti vystomos aukštą pridėtinę vertę uostui ir valstybei generuojančios gamybos, paslaugų sektorių veiklos“, – teigia Algis Latakas.

Klaipėdos uosto tarybos nariams taip pat pristatytas klausimas dėl Nemuno gatvės, kurios dalis išlieka vidine uosto gatve, jungties.

Uostamiesčio savivaldybės atstovai pristatė Baltijos prospekto sankryžos rekonstrukcijos-statybos projekto įgyvendinimo eigą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos