Iš „DFDS Seaways“ sudegusio kelto „Lisco Gloria“ liks tik metalo laužo krūva

Liepsnų nuniokotas bendrovės „DFDS Seaways“ keltas „Lisco Gloria“ šiuo metu yra sparčiai pjaustomas ir netrukus virs metalo laužu, rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.
Keltą planuojama supjaustyti per pusmetį.
Keltas „Lisco Gloria“ / VLG nuotr.

Po gaisro nebegalėjusį plaukioti keltą „Lisco Gloria“ pernai įsigijo Vakarų laivų gamykla (VLG). Jos valdomos antrinės įmonės „Vakarų Refonda“ darbuotojai šiuo metu pjausto keltą.

„Kasmet Lietuvoje surenkama ir parduodama apie pusę milijono juodųjų metalų laužo daugiau nei Estijoje ir Latvijoje. Nurašyti laivai ar plaukiojantys dokai – gera prekė“, – sakė „Vakarų Refondos“ direktorius Laurynas Trilikauskas.

Supjausčius „Lisco Gloria“, tikimasi parduoti daugiau kaip 8 tūkst. tonų metalo. Keltas svėrė 14-15 tūkstančių tonų.

Iš Danijos į Klaipėdos uostą atvilktą laivą norėta perdaryti į krovininę baržą ir parduoti. Tačiau, neradus bendros kalbos su verslo partneriais skandinavais, laivą nutarta pjaustyti.

Iki gegužės apie 8,5 tūkst. tonų sveriantis kelto korpusas ir kitos dalys bus supjaustytos ir parduotos supirkėjams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų