Po gaisro nebegalėjusį plaukioti keltą „Lisco Gloria“ pernai įsigijo Vakarų laivų gamykla (VLG). Jos valdomos antrinės įmonės „Vakarų Refonda“ darbuotojai šiuo metu pjausto keltą.
„Kasmet Lietuvoje surenkama ir parduodama apie pusę milijono juodųjų metalų laužo daugiau nei Estijoje ir Latvijoje. Nurašyti laivai ar plaukiojantys dokai – gera prekė“, – sakė „Vakarų Refondos“ direktorius Laurynas Trilikauskas.
Supjausčius „Lisco Gloria“, tikimasi parduoti daugiau kaip 8 tūkst. tonų metalo. Keltas svėrė 14-15 tūkstančių tonų.
Iš Danijos į Klaipėdos uostą atvilktą laivą norėta perdaryti į krovininę baržą ir parduoti. Tačiau, neradus bendros kalbos su verslo partneriais skandinavais, laivą nutarta pjaustyti.
Iki gegužės apie 8,5 tūkst. tonų sveriantis kelto korpusas ir kitos dalys bus supjaustytos ir parduotos supirkėjams.