2023 08 09

Iš sąskaitos mįslingai dingo per 1000 eurų: šokiravo paaiškinimas, kas galimai pasinaudojo pinigais ir kam

Žiniasklaidoje vis pasirodo istorijų, kai iš žmonių, įkliuvusių į sukčių spąstus, sąskaitų iškeliauja tūkstančiai eurų. Keistos istorijos dalyve tapo ir vilnietė Aušra, iš kurios sąskaitos netikėtai pinigai buvo nuskaičiuoti, kaip vėliau paaiškėjo, jos galimai artimos aplinkos asmens „Facebook“ reklamai.
Internetinė bankininkystė
Internetinė bankininkystė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Tuštėjančią sąskaitą pamatė baigdama darbus

Vilnietė kirpėja Aušra penktadienį išleisdama paskutinę klientę, kuri norėjo atsiskaityti pavedimu, pastebėjo, kad iš jos sąskaitos buvo rezervuota 700 eurų suma.

Įėjusi į savo el. bankininkystės paskyrą ji pamatė, kad tai nebuvo jai įprasti mokėjimai.

„Gerai, kad turėjau šią klientę ir reagavau žaibiškai – gal per 20 minučių pastebėjau ir paskambinau į banką pranešti, kad galimai tapau sukčių taikiniu“, – pasakojo pašnekovė.

123RF.com nuotr./Plaukų dažymas
123RF.com nuotr./Plaukų dažymas

„Man „Swedbank“ konsultantas pasakė, kad šį mokėjimą įšaldo, tačiau neliepė blokuoti kortelės, tepasakė, kad mokėjimai veikiausiai yra feisbukui, nes mato mokėjimo paskirtyje raides „Fb“. Vis dėlto tuo viskas nesibaigė“, – pasakojo moteris.

Šeštadienį telefone moteris vėl pradėjo gauti „Smart-ID“ prašymus patvirtinti mokėjimus. Aušra tokius mokėjimus atmetė, tačiau jos nuostabai, iš jos sąskaitos vis tiek buvo rezervuota dar keli šimtai. Per dvi dienas iš viso iš moters sąskaitos sukčiai rezervavo 1300 eurų.

„Kam tuomet išvis yra tos apsaugos ir „Smart-ID“, jei pinigai vis tiek kažkur išplaukia be jokio patvirtinimo?“ – stebėjosi Aušra.

Matydama, kaip be jos patvirtinimų tuštėja sąskaita, moteris veikė žaibiškai – susisiekė ir su „Facebook“ atstovais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis