Įskridus į šią šalį jų atsakikliai buvo išjungti. Netrukus po to aviacijos duomenų platforma „ch-aviation“ savo tinklalapyje nurodė, kad vienas orlaivis prisiglaudė Teherano Mehrabado oro uoste, kitas – piečiau esančiame Čabaharo Konarako oro uoste.
Dar po kelių dienų „Flightaware“ lėktuvų stebėjimo tinklalapis pateikė informaciją, kad vienas lėktuvų atsidūrė Afganistane, Kabulo oro uoste, vėliau „ch-aviation“ duomenų bazėje buvo paskelbta, kad jis vėl laikomas Irane.
Pasak „Verslo žinių“, taip Irane veikianti aviacijos bendrovė „Mahan Air“, apeidama dėl Irano vykdomos branduolinės programos JAV taikomas sankcijas, pasiėmė du jai reikalingus orlaivius.
Šiauliuose liko trečiasis „Macka Invest Company“ priklausantis orlaivis, tačiau, pasak Šiaulių oro uosto direktorės Aurelijos Kuezados, jam nebuvo leista pakilti dėl jame vežtų atsarginių dalių.
„To lėktuvo skrydžio planas buvo į Filipinus, bet mes preziumuojame, kad jis taip pat galbūt galėjo leistis Irane. Ir to niekas negalėtų užkirsti. Tai mes jo tiesiog neišleidome, sužinoję, kad pirmasis lėktuvas nusileido Irane“, – teigė A. Kuezada.
„Oro navigacija“ „Verslo žinioms“ teigė, kad trys lėktuvai nekėlė įtarimų, o jų judėjimas už Lietuvos oro erdvės perėjo į kitų šalių oro navigacijos paslaugų teikėjų kompetenciją, todėl lietuviškas oro transporto administratorius nebeturėjo jokios įtakos.