Kaip pranešime spaudai teigia „Kalnapilio-Tauro“ grupės direktorius Marijus Kirstukas, bendradarbiaujant su pasauline gėrimų gamintoja „PepsiCo“ ir atstovaujant jos vaisvandenių prekės ženklams „Pepsi“, „7UP“, „Mirinda“ ir „Mountain Dew“, per metus pavyko padvigubinti rinkos dalį karbonizuotų gaiviųjų gėrimų segmente. Taip pat išaugo grupei priklausančio sulčių prekės ženklo „Cido“ pardavimo pajamos, o tai leido išlaikyti antrąją poziciją tarp sulčių gamintojų. Praėjusiais metais didėjo ir vandens pardavimai.
Tuo tarpu „Švyturio-Utenos alaus“ vadovas Rolandas Viršilas pastebi, kad silpnųjų alkoholinių gėrimų paklausa Lietuvoje auga.
„Priėmėme strateginį sprendimą – stiprinti kokybiškiausio alaus segmentą. Tai reiškia, kad daugiau dėmesio teks mūsų Tradicinei kolekcijai bei craft alui. Šiuo metu kaip tik rekonstruojame daryklą Klaipėdoje ir į craft alaus liniją investuojame 7 mln. Eur“, – pranešime spaudai teigia vadovas.
„Švyturys-Utenos alus“ prognozuoja, kad padidintas akcizo mokestis bei kiti planuojami suvaržymai gali lemti, jog rinka Lietuvoje trauksis iki 20 proc.
„Kalnapilio-Tauro“ aludariai mano, kad alaus rinka šalyje traukiasi ir dėl neigiamų demografinių tendencijų – visuomenės senėjimo ir gyventojų skaičiaus mažėjimo, kurios išliks ir šiemet, jau keleri metai fiksuojamas rinkos susitraukimas.
Vis tik grupės vadovas M.Kirstukas mano, kad didžiausią smūgį besitraukiančiai alaus rinkai suduos šiemet 112 proc. išaugęs akcizas alui, kuris alaus pardavimo apimtis sumažins apie 20 proc.
Todėl bendrovė šiemet planuoja mažesnes investicijas. „Kalnapilio-Tauro“ grupė, pernai į gamybos ir technologijų atnaujinimą investavusi apie 2 mln. eurų, šiemet apsiribos tik būtiniausiomis investicijomis, kurios sieks apie 0,5 mln. eurų. Bus samdoma ir mažiau sezoninių darbuotojų.