Iškritus sniegui išaugo žiemos prekių paklausa

Lapkričio antroje pusėje iškritus pirmajam sniegui prekybos tinkluose išaugo automobilių priežiūrai skirtų žiemos prekių paklausa. Pasak prekybos tinklų atstovų, taip pat populiarus žiemos sporto inventorius bei žieminės pirštinės.
Vilnių užklojęs gausus sniegas
Vilnių užklojęs gausus sniegas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Vos gausiau iškritus sniegui ženkliai šoktelėjo gremžtukų, skirtų ledui nuo automobilių stiklų valyti, grandiklių bei sniego valymo šepečių paklausa. Taip pat pastaruoju metu perkamos čiuožynės ir rogutės, pačiūžos“, – BNS teigė prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.

Pasak jo, skaičiuojama, kad pastarųjų savaičių sniego valymo bei žiemos sporto prekių pardavimai yra beveik 10 proc. didesni nei pernai tuo pačiu metu.

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė teigė, jog lapkričio antroje pusėje, palyginti su tuo pačiu laiku pernai, parduota 8 kartus daugiau automobilių stiklų gremžtukų bei 6,5 karto daugiau žieminio langų skysčio.

„Iškritus sniegui pirkėjai daugiausia perka būtent įvairių gremžtukų. Jų augimas žiemos prekių krepšelyje yra pats įspūdingiausias – jų parduota net aštuonis kartus daugiau. Dar viena sparčiai žiemos pirkinių krepšelyje išpopuliarėjusi prekė yra žieminis automobilių langų skystis. Šios prekės pardavimai išaugo maždaug šešis su puse karto“, – BNS sakė V.Budrienė.

Pasak jos, pastarosiomis savaitėmis apie tris kartus išaugo ir žieminių pirštinių pardavimai.

Prekybos tinklų atstovai teigė, kad žiemai skirtų prekių netrūksta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis