Įmonės duomenimis, spalio – gruodžio mėnesiais, palyginti su tuo pat laikotarpiu metais anksčiau, išmaniųjų laikrodžių pardavimai pašoko 316 proc. iki 8,1 mln. vienetų.
Tuo tarpu Šveicarijos tradicinių laikrodžių gamintojų pardavimai tuo pat laikotarpiu sumažėjo 4,8 proc. iki 7,9 mln. vienetų.
Prie šveicariškų laikrodžių „Strategy Analytics“ priskiria rankinius laikrodžius, pagamintus ir eksportuotus iš Šveicarijos.
Beveik du trečdalius – 63 proc. – praėjusį ketvirtį parduotų išmaniųjų laikrodžių pagamino technologijų milžinė „Apple“, o dar 16 proc. – jos pagrindinė konkurentė „Samsung“.
Pasak „Strategy Analytics“ vadovo Neilo Mawstono, „į išmaniųjų laikrodžių plėtrą Šveicarijos laikrodžių pramonė iki šiol reagavo labai lėtai“.