Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Išpardavimų karštligė: prieš Naujuosius nuo lentynų šlavę žaislus ir kosmetiką, dabar pirkėjai kibo į drabužius

Išpardavimus prieš šventes paskelbę prekybininkai trina iš džiaugsmo rankas ir skaičiuoja kelis kartus didesnes pajamas. Gruodį nuo lentynų pirkėjai šlavė viską, ką galima paslėpti po egle. Antrą Kalėdų dieną daugelis parduotuvių ėmė taikyti dideles nuolaidas drabužiams ir avalynei.
„Jamam“ diena „Akropolyje“
Paskutinios išpardavimų savaitės: nuo lentynų šlavę žaislus ir kosmetiką, pirkėjai pasirengę pirkti drabužius / „Akropolio“ nuotr.

Gruodis verslui – itin sėkmingas. Dėl nuolaidų bendrovių pajamos kartais išauga net kelis kartus – tokį augimą skaičiavo kai kurios „Akropolio“ parduotuvės. Prekybos centre „Ozas“ pardavimai augo 15 proc.

Gruodį žmonės daugiausia pirko kosmetiką, žaislus – viską, ką galima padėti po Kalėdų egle.

„Populiariausios prekės išlieka tos pačios – dovanoms ieškoma žaislų, knygų, kosmetikos, smulkios buitinės technikos. Pastebime, kad žmonės išlieka racionalūs – dažnas dovanojo drabužius ar, nenorėdamas įteikti netinkamos dovanos, rinkosi „Akropolio“ dovanų čekius. Šių pardavimas gruodį, palyginti su paprastu mėnesiu, išaugo 7 kartus“, – 15min.lt sakė „Akropolis LT“ Nuomos skyriaus vadovė Virginija Semsienė.

„Akropolyje“, kaip įprasta, per išpardavimą lankėsi ne tik lietuviai – Vilniuje buvo daug svečių iš Baltarusijos, Rusijos, Ukrainos.

Gruodžio pabaigoje išaugo ir maisto prekių pardavimas.

„Ozo“ lankytojai daugiausia pirko dovanas tiek artimiesiems, tiek sau, namams, o gruodžio pabaigoje – ir maistą. Ruošdamiesi šventėms, taip pat įsigijo rūbų, avalynės, kosmetikos. Bendrai, vilniečių ir sostinės svečių pirkiniai ženkliai nesiskyrė nuo kitų mėnesių, tik jų įsigyta daugiau“, – sakė  „Ozo“ direktorė Inga Navickaitė.

Nuolaidos iki 70 proc.

Išpardavimai dar nepasibaigė. Iki vasario pradžios prekybos centruose su nuolaida bus galima įsigyti įvairių  2013/2014 metų rudens-žiemos kolekcijos prekių.

Daugelyje „Akropolio“ parduotuvių bus skelbiamos iki 50 proc. nuolaidos.

„Kokioms prekių grupėms ir kokias nuolaidas taikyti išpardavimo metu, sprendžia parduotuvės. Įprasta, kad išpardavimo pradžioje nuolaidos yra mažesnės, tačiau prekių asortimentas – didesnis. Išpardavimui įsibėgėjus nuolaidos auga, tačiau prekių pasirinkimas mažėja, nes jos paprasčiausiai išperkamos“, – sakė V.Semsienė.

Ilgiau, pasak jos, išpardavimus įprastai taiko sporto ir laisvalaikio prekių parduotuvės, kurios gali labiau taikytis prie sezono, tuo tarpu naujos kolekcijos tarptautinių prekių ženklų parduotuvėse Lietuvoje pristatomos panašiu metu kaip ir kitose Europos šalyse.

Sostinės prekybos centras „Europa“ skelbia 50-70 pro. nuolaidas.

„Išpardavimai puiki proga „Europoje“ įsigyti kokybiškų ir brangesnių daiktų už žemesnę kainą. Žmogus, pirkdamas būtent šiuo laikotarpiu, gali smarkiai sutaupyti. Tiems, kas įprastai negali sau leisti įsigyti išskirtinių, pasaulyje vertinamų prekių ženklų, tokių kaip „Coccinelle“, „Marella“,„Pennyblack“, „Stefanel“, „KarenMillen“,„Marc O Polo“ ir pan., išpardavimai yra tinkamiausias metas tai padaryti“, – sakė Gintarė Žemaitė, prekybos centro vadovė.

Iki vasario pradžios nuolaidas taikys ir „Ozas“. Šiuo metu taikomos iki 50 proc. nuolaidos. Jos palaipsniui bus didinamos iki 70 proc.

Išpardavimais vilioja ir prekybos centras „Panorama“, žadėdamas nuolaidas iki 70 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos