Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išrinkta nauja Lietuvos marketingo asociacijos valdyba

Kasmetinio Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) suvažiavimo metu išrinkta nauja organizacijos valdyba – 7 savanoriškais pagrindais dirbsiantys asociacijos nariai.
Nuotraukoje iš kairės – nauja LiMA valdyba: R.Buračas, S.Kazlauskas, S.Bartkus, V.Gailevičius, L.Jagniatinskytė, L.Stankevičius, Ž.Šimkienė.
Nuotraukoje iš kairės – nauja LiMA valdyba: R.Buračas, S.Kazlauskas, S.Bartkus, V.Gailevičius, L.Jagniatinskytė, L.Stankevičius, Ž.Šimkienė. / LiMA nuotr.
Temos: 1 Marketingas

Jais tapo „Tarptautinio Vilniaus oro uosto“ komercijos departamento direktorius Simonas Bartkus, reklamos agentūros „Cocoso“ vadovas Rytis Buračas, Lietuvos nacionalinės filharmonijos Visuomenės informavimo skyriaus vadovas Vytautas Gailevičius, korporatyvinės komunikacijos specialistė Liana Jagniatinskytė, reklamos agentūros „Onyx BMT“ direktorius Saulius Kazlauskas, prodiuserių kompanijos „Prodiuseris.lt“ direktorius Linas Stankevičius, marketingo ir komunikacijų bendrovės „Idėjų spaustuvė“ direktorė Živilė Šimkienė. Pirmajame naujosios valdybos posėdyje antrai kadencijai asociacijos valdybos pirmininku išrinktas Simonas Bartkus. LiMA direktoriaus pareigas toliau eis Vytautas Gailevičius.

„Ketiname toliau stiprinti asociacijos veiklą, vykdyti projektus, skirtus ne tik organizacijos nariams, bet ir atstovaujančius visai marketingo bendruomenei, – sako LiMA valdybos pirmininkas S.Bartkus. – Taip pat organizuosime bendrus projektus su Lietuvos aukštosiomis mokyklomis, didinsime marketingo profesijos žinomumą regionuose, rengsime visuotinius marketingo specialistams skirtus renginius“. S.Bartkaus teigimu, visi šie projektai prisidės prie asociacijos misijos – skatinti marketingo ir su juo susijusiose srityse dirbančių specialistų tobulėjimą, atstovauti marketingo specialistų interesams, kurti ir propaguoti profesinio elgesio standartus.

2004 m. įkurta Marketingo specialistų asociacija po ketverių metų tapo Lietuvos marketingo asociacija (LiMA). Asociacijos įstatai numato kasmet, visuotinio narių suvažiavimo metu, naujos valdybos rinkimus. Į valdybą slaptu balsavimu renkami 7 nariai, patys iškėlę savo kandidatūras arba iškelti kitų. Pirmininkas renkamas iš išrinktųjų valdybos narių. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 200 šalies marketingo specialistų. Kiekvienas asociacijos narys per metus dalyvauja daugiau nei 20–yje nemokamų renginių: marketingo seminaruose, mokymuose, narių suvažiavimuose ir kt., tai pat nuolat bendrauja uždaroje, tik nariams skirtoje, interneto diskusijų grupėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?