Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Italija: auganti lošimų apyvarta kiauro šalies biudžeto nepapildo

Krizę sunkiai išgyvenanti Italija paradoksaliai tuo pačiu metu yra ir viena didžiausių pasaulio lošimo rinkų. Pinigus siurbiantys lošimų aparatai skaičiuojami šimtais tūkstančių šalyje, kurios biudžeto deficitas siekia virš 120 proc. bendrojo vidaus produkto.
Drastiškai mažėjančios lošimų namų pajamos gali lemti jų skaičiaus sumažėjimą.
Azartiniai žaidimai / Sauliaus Žiūros/BFL nuotr.

Italija liberalizavo azartinių lošimų įstatymus 1992-aisiais, kai valstybės biudžetui verkiant reikėjo staigių pajamų dėl ekonominės krizės, panašios į Italiją apėmusią dabar. Lošimų industrija pagreitį įgijo Silvio Berlusconi laikais. Iš pradžių valstybės biudžetas gavo didžiules pajamas, o legalūs lošimai smarkiai sumažino mafijos kontroliuotą juodąją lošimų rinką. Tačiau vėliau pelnas į biudžetą augo nebe žymiai, nors lošimų apyvarta per pastaruosius keliolika metų išaugo daugiau nei keturgubai.

Paskutiniai tyrimai rodo, kad nuo lošimų yra priklausomi maždaug 700 tūkst. italų.

„Svarbiausia – laimėjimas: nesvarbu kiek, užtenka tiesiog išlošti. Net jei žmogus išlošia 5 eurus, tą akimirką jis vis tiek jaučiasi laimėtojas“, – tvirtina lošėjas Antonio.

„Žaidžiu, nes man patinka turėti vilties, kad laimėsiu. Kiekvieną savaitę – po bilietą“, – sako pensininkas Mario Gerardo.

Kai kurie įstatymų leidėjai teigia, kad lošimų liberalizavimas nužengė per toli. Tačiau nutraukti kad ir ne itin dideles garantuotas pajamas biudžetui teikiantį lošimo vajų kol kas nežadama, nes daugeliui aukso puodas savaitės pabaigoje, deja, atrodo realesnis nei didėsiantis atlyginimas ar atsiradusi darbo vieta kitą mėnesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos