Taip pat įmonė siūlys ir kitus instrumentus, tarkime, biržoje prekiaujamus fondus (ETF). Tai yra aktyvai, kurie leidžia makleriams pasirinkti investicijų krepšelį, kurį gali sudaryti įvairios akcijos ir obligacijos. Investuotojai turi teisę, bet ne prievolę, parduoti arba įsigyti aktyvą sutarta kaina ir sutartą dieną.
„Revolut“ padvigubino savo vartotojų skaičių nuo pernai lapkričio mėnesio, kai pranešė, kad turi milijoną vartotojų.
„Daug metų žmonės buvo tarytum atkirsti nuo investavimo dėl aukštų mokesčių, ir „Revolut“ tikslas yra padaryti investicijas pigiomis, paprastomis ir mobiliomis“, – sakė „Revolut“ vadovas ir vienas įkūrėjų Nikolajus Storonskis.
Pastaruoju metu įmonė pasiūlė daug naujovių, pavyzdžiui, taupyklės paslaugą arba galimybę įsigyti kriptovaliutos. Programėlė pradžioje tik siūlė piniginius pervedimus ir valiutos mainus, ir vėliau išsiplėtė į bankinį sektorių, siūlydama sąskaitas, o praėjusiais metais kreipėsi dėl Europos bankininkystės licencijos.
Kol kas „Revolut“ veikia tik Europoje, ir labiausiai yra naudojama Didžiojoje Britanijoje. Tačiau įmonė tikisi plėstis į JAV, Kanadą, Singapūrą, Honkongą, Australiją ir Naująją Zelandiją jau artimiausiais mėnesiais.
Prekybos aktyvais platformą „Revolut“ tikisi pasiūlyti jau kitais metais, šiuo metu ji yra kuriama. Paslauga bus pasiekiama visiems vartotojams, įskaitant ir valstybes, į kurias įmonė dar tik ketina plėstis.
„Revolut“ yra vienas iš Europos vadinamųjų iššūkį metančių bankų – daugiausia skaitmeninių bankų, kurie ketina konkuruoti su didžiaisiais skolintojais. Vokiečių N26 bankas neseniai pranešė turintis 1 mln. vartotojų. „Revolut“ platformoje per mėnesį įvyksta transakcijų už 2 mlrd. dolerių, o N26 – 1,17 mlrd.dolerių.
N.Storonskiui finansinių technologijų veikla nerimo nekelia, nes pagrindiniais savo konkurentais jis vadina technologijų milžinus, tokius kaip „Apple“, „Amazon“, „Facebook“ ir „Google“.
„Jie turi didžiulius kiekius vartotojų duomenų, kapitalo ir darbuotojų, ir lengvai gali įšokti į bankininkystę“, – aiškino jis.