„Projekto teikiamos konsultacijos itin vertingos, nes jas teiks profesionalūs ir pripažinti vadybos, teisės, finansų, rinkodaros sričių ekspertai iš gerai žinomų bendrovių“, – sako ŠMTP direktorius Gediminas Pauliukevičius. Jo teigimu, konsultacijoms pasirinktos temos, labiausiai atspindinčios problemas, su kuriomis šiandien susiduria verslą pradedančios, jaunos įmonės. Konsultacijų metu ekspertai su įmonių atstovais aptars bei analizuos jų veiklą, duos praktinių patarimų. Pasak G. Pauliukevičiaus, įgytos žinios padės įmonėms priimti efektyvesnius verslo valdymo ir plėtros sprendimus, pagilins žinias apie pagrindinius organizacijos sėkmės veiksnius, tokius kaip kompetencijų tobulinimas, techninių ir organizacinių inovacijų diegimas. ŠMTP direktorius įsitikinęs, kad šiuo metu ypač svarbi intelektinė parama jaunam verslui, jei norima skatinti verslumą šalyje.
Profesionalias konsultacijas teiks mokymų ir konsultacijų kompanijos „TMD partners“ organizacijų vystymo ekspertas Vilius Žemaitis ir rinkodaros specialistė Renata Žemaitienė, taip pat – bendrovės „Ernst & Young Baltic“ konsultantai Rūta Makarevičiūtė ir Liudas Jurkonis bei vyresnieji konsultantai Antanas Špečkauskas, Giedrė Zutkytė, Gediminas Rumšas ir Arvydas Žiobakas. Teisines konsultacijas teiks advokatų kontoros „BORENIUS / Švirinas ir partneriai“ komercinės teisės ekspertas, socialinių mokslų teisės krypties daktaras Daivis Švirinas ir privatinės teisės ekspertė Dalia Foigt–Norvaišienė.
„Verslą pradedančioms įmonėms sunku pritraukti visų sričių ekspertus, tačiau pasinaudojusios ŠMTP iniciatyva – ekspertų konsultacijomis – jos gali greičiau įgyti konkurencinį pranašumą“, – sako UAB „Ernst&Young Baltic" vyriausioji darbo grupės vadovė Rūta Makarevičiūtė. Ji pastebi, kad jaunoms įmonėms ypač reikia intelektinės pagalbos: naujų minčių, jei jos nori judėti į priekį, tobulėti, plėtoti verslą.
„Dažnai jaunos įmonės produktą pasirenka anksčiau nei įvertina jo poreikį rinkoje. Taip pat veiklos pradžioje neišsikelia konkrečių tikslų, neapsibrėžia norimų pasiekti rezultatų – tai yra vienos iš didžiausių jaunų įmonių daromų klaidų“, – pastebi „TMD partners“ klientų vadybininkė Aida Baranauskaitė. Ji atkreipia dėmesį, kad verslo konsultantų užduotis ir yra padėti įmonių vadovams atsakyti į klausimus, kas yra įmonės klientai, ar jų verslo idėja yra pelninga, kaip reikėtų toliau plėtoti verslą: plėsti klientų ratą ar modifikuoti paslaugą.
„TMD partners“ konsultanto Gintaro Butkaus teigimu, konsultacijų metu įmonės gauna atsakymus į klausimus tiek apie vidinius organizacijų procesus, tiek apie pardavimų ir rinkodaros organizavimą. „Besikuriančios įmonės sužino, kuriuos verslo valdymo metodus joms tikslinga taikyti ir kaip juos įsidiegti „teisingai“ bei išvengti tipinių klaidų. Taip pat įmonės gauna patarimų, kaip bendrauti su potencialiais jų prekių ar paslaugų pirkėjais,“ – sako G. Butkus.
Konsultacijos bus teikiamos įmonių technologinio audito ir technologijų apžvalgų, perdavimo ir perėmimo klausimais, rinkos analizės, produktų rinkodaros bei inovacijų partnerių paieškos, mokslinių tyrimų ir technologijų plėtros projektų ir jų finansavimo šaltinių paieškos, intelektinės nuosavybės teisių apsaugos, įmonių steigimo bei jų produktų patekimo į rinką, vertės valdymo procesų – personalo valdymo, komunikacijos strategijos, vertės vystymo, ekonominės ir strateginės žvalgybos klausimais.
Konsultacijos teikiamos įgyvendinant projektą „ŠMTP paslaugų sistema inovacijoms ir technologijoms remti“. Projektas finansuojamas iš specialiosios Ekonomikos augimo ir konkurencingumo didinimo programos pagal 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programą.