Ekspertų teigimu, amerikiečiai Saulės užtemimą stebėjo vidutiniškai 20 minučių.
Valstijos, kuriose užtemimas buvo matomas geriausiai, užsidirbo milijonus JAV dolerių iš turistų, kurie atvyko specialiai šia proga.
„USA Today“ paskaičiavo, kad vien tik Našvilis, Tenesio valstijoje, sulaukė 50–70 tūkst. turistų, kurie išleido 15–20 mln. JAV dolerių. Pietų Karolinos valstijos uždarbis siekė 43 mln. JAV dolerių, o Aidaho valstijos pietryčius, kur Saulės užtemimas buvo įspūdingiausias, aplankė iki pusės milijono žmonių.
Verta paminėti, kad beveik 700 mln. JAV dolerių nuostolis ekonomikai yra palyginti nedidelis, nes šalyje būna ir daug ekonomikai „brangesnių“ įvykių. Pavyzdžiui, studentų krepšinio komandų čempionato finalas kasmet verslui kainuoja 2 mlrd. JAV dolerių, jeigu skaičiuosime, kad maždaug 80 mln. darbuotojų praleidžia mažiausiai valandą darbo laiko stebėdami rungtynes.